ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آغاز طرح تکمیلی واکسیناسیون کرونا برای نوبت اولی های شهر بندرعباس

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: طرح واکسیناسیون محلات بندرعباس، برای آن دسته از افراد که در سنین بالاتر از ۱۲ سال قرار دارند و تاکنون موفق به دریافت اولین نوبت واکسن خود نشده اند، آغاز می شود.

بازخبر/    دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۲۷ مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با جان‌باختن یک بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان، شمار کل جان باختگان به دوهزار و ۴۱۸ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه با بستری شدن ۴۴ نفر دیگر شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۱۶۱ نفر رسید، اظهار کرد: اکنون ۳۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۶ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با بیان اینکه مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس با همکاری بسیج جامعه پزشکی ناحیه شهرستان، طرح تکمیلی واکسیناسیون کرونا برای نوبت اولی های شهر بندرعباس را کلید می زند، اضافه کرد: طرح واکسیناسیون محلات  بندرعباس، برای آن دسته از افراد که در سنین بالاتر از ۱۲ سال قرار دارند و تاکنون موفق به دریافت اولین نوبت واکسن خود نشده اند، آغاز می شود.

نوروزیان با اشاره به اینکه این طرح از امروز ۲۷ مهرماه در پایگاه های محلات شهر بندرعباس کلید می خورد، اضافه کرد: شهروندانی که تا کنون نتوانسته اند اولین دُز واکسن خود را دریافت نمایند، می توانند با مراجعه به پایگاه های بسیج محلات، واکسن خود را دریافت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان گفت: شهروندان مشمول این طرح، می بایست با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته از سوی پایگاه بسیج محله ی خود، از زمان دقیق مراجعه به پایگاه واکسیناسیون مطلع شوند و تنها، در زمان تعیین شده برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *