ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تخلیه و بارگیری بیش از ۳۵ هزار TEU کانتینر یخچالی در بنادر غرب هرمزگان

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: ۳۵ هزار و ۲۳۲ TEU کانتینر یخچالی از ابتدای سال جاری تا نیمه مهرماه امسال در بنادرغرب استان تخلیه و بارگیری شده که در همسنجی با مدت مشابه سال قبل ۳۴۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بازخبر/  قاسم عسکری نسب صبح امروز (۲۵ مهرماه) در تشریح میزان تخلیه و بارگیری کالای کانتینری بنادر غرب از ابتدای امسال تا نیمه مهرماه اظهار کرد: در این مدت ۱۷ هزار و ۶۱۶ TEU کانتینر یخچالی به کشورهای مقصد صادر شده است.

وی میزان ترانزیت کالا در مدت یادشده را ۱۳۸هزار و ۹۳ تن با ۱۰۹ درصد افزایش در همسنجی با مدت مشابه سال قبل اعلام کرد و افزود: از این میزان ترانزیت کالا، بیش از ۶۳ هزار دستگاه خودرو ترانزیتی در بندرلنگه تخلیه شده است  که شاخص‌ها افزایش۹۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان عنوان کرد: در این مدت بیش از ۴۵۶ هزارتن مواد معدنی بسته‌بندی و فله به کشورهای مقصد صادر شده که در این حوزه نیز افزایش ۱۰۴درصدی محقق شده است.

عسکری نسب  با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی جابجایی مسافر داخلی با حجم بیش از ۱۳۸ هزار نفر و افزایش ۲۲۴ درصدی مسافر خارجی به عنوان تنها پایانه فعال سفرهای خارجی دریایی در شرایط کووید۱۹ اضافه کرد: سفرهای دریایی داخلی و بین المللی با رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا در دست انجام است.

وی در پایان گفت: ۱۲هزار و ۵۶۰ فروند شناور طی این مدت نیز از بنادر غرب استان تردد داشته‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵۷ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *