آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرحفظ نباتات جهادکشاورزی هرمزگان:

کشاورزان سم را از فروشگاه‌های مجاز تهیه کنند/خرید و فروش اینترنتی ممنوع است

مدیرحفظ نباتات جهادکشاورزی هرمزگان گفت: کشاورزان سم را از فروشگاه‌های مجاز عرضه کننده کود و سم تهیه کنند.

بازخبر/  سیدعبدالرضا اشرف منصوری صبح امروز (۲۵ مهرماه) در بازدید از مزارع کشاورزی شهرستان بندرعباس، افزود: این نوع سموم تقلبی کشاورزی بدون رعایت موارد قانونی و اقدامات نظارتی سازمان حفظ نباتات در استان اینترنتی در سایت‌ها و فضای مجازی عرضه می‌شود.پ

وی اظهار کرد: تبلیغ و خرید و فروش سموم آفات کشاورزی در فضای مجازی و به صورت اینترنتی ممنوع است و کشاورزان باید برای خرید سموم مورد نیاز خود به فروشگاه‌های معتبر و دارای مجوز سازمان جهادکشاورزی مراجعه کنند تا گرفتار افراد سودجو و فرصت‌طلب نشوند.

مدیرحفظ نباتات جهادکشاورزی هرمزگان ادامه داد: در صورت مشاهده هر نوع تبلیغ و خرید و فروش سموم دفع آفات نباتی در فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی، متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

منصوری با اشاره به اینکه داشتن برچسب فارسی، تاریخ تولید و انقضا وشماره ثبت از مهم‌ترین راه‌های تشخیص سم اصلی از تقلبی است، اضافه کرد: سموم غیرمجاز و تقلبی، نه تنها کمکی به مبارزه با آفات و بیماری‌های محصولات کشاورزی نمی‌کند بلکه اثرات منفی داشته و از نظر مالی نیز خسارت‌های فراوانی به آن‌ها وارد می‌کند.

مدیرحفظ نباتات جهادکشاورزی هرمزگان با اشاره به اینکه هرمزگان ۱۵۶ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد، بیان کرد: فروشگاه‌های عرضه سم برای تامین سموم در سامانه مونیتورینگ سازمان حفظ نباتات کشور به نشانی www.PPO.IR نام نویسی کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *