ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تعیین ضرب الاجل ۱۵ روزه برای رفع معایب و نواقص و استانداردسازی جایگاه های CNG هرمزگان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با اشاره به اهمیت نظارت بر جایگاه های سی ان جی نیز گفت: به این جایگاه‌ها اعلام کرده ایم و ضرب الاجل ۱۵ روزه برای رفع معایب و نواقص و استانداردسازی داده ایم و بعد از این مدت جایگاه هایی که مقررات را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد.

  بازخبر/  محمد کمالی “مدیرکل استاندارد هرمزگان به همراه “لیلا امیرزاده” رئیس اداره حقوقی،پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد اداره کل استاندارد هرمزگان صبح امروز (۲۴ مهرماه) به مناسبت هفته استاندارد با”مجتبی قهرمانی “دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و ” محمدمعتمدنیا”سرپرست معاونت پیشگیری و نظارت بر ضابطین  دادستانی بندرعباس دیدار و گفتگو کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در جریان این دیدار اظهار داشت: دادستانی و قوه قضاییه پشتیبان و حامی استاندارد در جهت انجام بهینه وظایف و تامین ایمنی و سلامت مردم هستند.

مجتبی قهرمانی گفت: استاندارد در تمام حوزه‌ها از جمله نظارت بر استاندارد کالا و خدمات همچون مواد غذایی، خدمات آسانسور، جایگاه سوخت، لاستیک و…. و تمامی بخش هایی که با سلامت و ایمنی مردم ارتباط دارد، حضور اثرگذار و مهمی دارد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت نظارت بر جایگاه های سی ان جی نیز گفت: به این جایگاه‌ها اعلام کرده ایم و ضرب الاجل ۱۵ روزه برای رفع معایب و نواقص و استانداردسازی داده ایم  و بعد از این مدت با جایگاه هایی که مقررات را رعایت نکنند و استانداردسازی نکنند، برخورد قاطع خواهد شد و تعطیلی را بدنبال خواهند داشت.

دادستان بندرعباس بر گسترش فعالیت ادارات استاندارد در تمام شهرهای استان تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود در چهار شهری که اداره استاندارد وجود ندارد، بزودی ادارات استانداردشان فعال شوند و درصورت نیاز، حاضریم حمایت های لازم را داشته باشیم.

وی بر تکریم مراجعان در حوزه استاندارد تاکید کرد و گفت:  خدمات مطلوب بایستی با کمترین هزینه و فرایند کمتر و در زمان کمی به مردم ارائه شود تا میزان رضایت مردم افزایش یابد که با مدیریت جدید این اداره کل که تغییرات محسوسی اتفاق افتاده است؛ بطوریکه میزان رضایت ها افزایش یافته است که این امر شایسته تقدیر است .

قهرمانی با بیان اینکه استان هرمزگان استان استراتژیک و خاص می باشد؛ تاکید کرد: آزمایش هایی که از کالاهای وارداتی به بندرعباس در تهران انجام می‌شود؛ نیاز است این آزمایشگاه ها در بندرعباس مستقر شود و انتظار می رود که این آزمایشگاه ها به بندرعباس منتقل شوند و آزمایش‌ها را در همین شهر انجام شود.

این مقام قضایی بر استفاده از فناوری های جدید جهت تسریع در امور و افزایش خدمات تاکید کرد تا خدمات مطلوب تری به مردم ارائه شود. دادستان بندرعباس تاکید کرد: آسانسورها در مراکز پزشکی، دولتی و… بایستی به صورت دوره ای مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفته و برای رفع مشکلات آنها نیز ضرب الاجل معین شود و در صورتی که اقدام به رفع نواقص نشود، برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

وی بر نظارت بیشتر بر آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی خصوصی تاکید کرد و گفت بایستی برای تخلفات آنها اعلام جرم شود و با آن متخلفان برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در پایان از زحمات مدیرکل و کارکنان استاندارد هرمزگان قدردانی کرد.

مدیرکل استاندارد هرمزگان نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت های دستگاه قضایی، رئیس کل دادگستری هرمزگان و دادستان بندرعباس که باعث اجرای بهتر و دقیق تر قوانین در حوزه استاندارد شده اند؛ اظهار داشت : بر اساس وظایف مان، پوشش استاندارد سازی را اجرایی می کنیم.

محمد کمالی افزود: پوشش استاندارد و نظارت بر حسن اجرای آن در تمام استان در حال انجام است ودر شهرستان های بستک، رودان، حاجی آباد و خمیر که ادارات استاندارد نداریم؛ اما با استفاده از ادارات همجوار ، امورات مربوطه را انجام می‌دهیم.

کمالی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال ” تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” گفت : استاندارد هرمزگان نیز در  راستای رفع موانع، گام‌های اساسی برداشته است.

وی افزود:  علی رغم تحریم های ظالمانه دشمنان، اما میزان صادرات و واردات افزایش یافته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *