ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

علت فرار ۱۵ پرنده از باغ پرندگان بندرعباس چیست؟

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: پارگی زون نگهداری در باغ پرندگان بندرعباس ۱۵ پرنده آبزی را از این باغ فراری داد.

بازخبر/ مصفطی خادم صبح امروز (۲۲ مهرماه) با بیان اینکه زون نگهداری این پرندگان از قبل پوسیده بوده و به علت ارتفاع بیش از ۲۵ متر و قابل دید نبودن و به دنبال طوفان هفته گذشته پاره شده است، افزود:  پرندگان خارج شده شامل ۴ اگرت ساحلی، یک لک لک مارابو و ۱۰ کاکایی سرسیاه کوچک بوده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون برای حفاظت و نگهداری پرندگان هیچ مشکلی نداریم، اضافه کرد: میزان خسارت در دست بررسی است.

در همین خصوص سید محمد رضا موسوی، عضو شورای شهر بندرعباس با انتقاد از وضعیت نامناسب پارک پرندگان بندرعباس گفت: با خروج پرندگان ۲۰۰ میلیون تومان از بین رفته است.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت باغ پرندگان با شهرداری بوده و مسئولان مربوطه باید پاسخگوی این وضعیت باشند.

چندی پیش هم یک توله خرس کمیاب آسیایی پس از سپردن اداره کل محیط زیست استان به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس بر اثر پیچیده شدن طناب به گردنش در باغ پرندگان تلف شد.

به گزارش ایسنا، برای ساخت این پارک ۶.۲ هکتاری که ۱۳ اسفند ۹۶ به بهره برداری رسید، ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است. بیش از ۸۰ گونه پرنده در باغ پرندگان بندرعباس نگهداری می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *