ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رییس اتاق بازرگانی هرمزگان:

به توسعه تجارت هرمزگان و نینگبو چین خوشبین هستم

تفاهمنامه همکاری فی ما بین اتاق بازرگانی هرمزگان و شورای توسعه تجارت بین المللی نیگبو چین- اتاق بازرگانی بین المللی چین (نینگبو) منعقد شد.

بازخبررییس اتاق بازرگانی هرمزگان صبح امروز (۲۱ مهرماه) در وبینار امضا تفاهمنامه همکاری با نینگبو چین که با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای چین، شعبان رییس نمایندگی وزارت امور خارجه  در بندرعباس و اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی نیگبو همراه بود، اظهار کرد: بدون تردید با توجه به حجم روابط اقتصادی ایران و چین کشور ما و به طبع استان هرمزگان تمایل دارد که از سرمایه های خارجی استفاده کند.

محمدرضا صفا  ادامه داد: سال هاست که کشور در قلمروهای مختلف علمی و فنی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی، هنری و ورزشی همکاری های نزدیک و دوستانه ای دارند و جدا از اینکه مناسبات آنها یکی از دیرینه ترین روابط میان دور کشور در جهان با قدمتی بیش از ۲ هزار سال است، همچنان از مهم ترین مناسبات نیز محسوب می شود.

وی تصریح کرد: بدون شک کلیدی ترین کشور برای تنوع بخشیدن به بازار انرژی و وصل کردن چین به خاور میانه و آسیانی میانه کشور ایران است و در این میان استان هرمزگان به عنوان دروازه طلایی اقتصاد کشور سهم عمده ای در اقتصاد دارد که توجه بسیاری از کشورهای اروپایی را به خود جلب کرده است.

صفا بیان کرد: یکی از مولفه های مهم در گسترش روابط اقتصادی ایجاد ساز و کارهایی برای ارتباط مستقیم بین  تجار دو کشور است که اتاق بازرگانی هرمزگان می تواند به عنوان حلقه واسط نقش عمده ای را ایفا کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان با بیان اینکه به توسعه تجارت استان هرمزگان و نینگبو چین خوشبین هستم، بیان کرد: ما خواهان تسهیل در اعزام و پذیرش ها و ارتباط مستقیم بین تجار استان هرمزگان و نینگبو هستیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *