آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان:

وجود برخی منکرات در سواحل هرمزگان نگران کننده است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان گفت: نبود پلاژ مناسب برای بانوان و آقایان در سواحل، حضور مختلط در دریا، پوشش بسیار نامناسب آقایان برای شنا از منکرات بزرگی است که در استان هرمزگان با آن مواجه هستیم.

بازخبر/ حجت الاسلام والمسلمین حسن کریمی صبح امروز (۲۰ مهرماه) در جمع خبرنگاران، در خصوص وجود منکرات در سواحل، افزود: متأسفانه در سطح  سواحل استان شاهد برخی منکرات به ویژه در حوزه عفاف و حجاب هستیم که می‌بایست دستگاه‌های ذی ربط توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر اظهار کرد: نبود پلاژ مناسب برای بانوان و آقایان در سواحل، حضور مختلط در دریا، پوشش بسیار نامناسب آقایان برای شنا از منکرات بزرگی است که در استان هرمزگان با آن مواجه هستیم.

کریمی عنوان کرد: داشتن ساحل و دریا یک ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری استان هرمزگان فراهم کرده است که متاسفانه عدم توجه و غفلت دستگاه‌های ذی ربط موجب به وجود آمدن منکرات بزرگی از جمله تورهای گردشگری غیر مجاز  شده است که بی بندوباری را  در سواحل ترویج می‌دهند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان عنوان کرد: برای رفع مشکلات حوزه سواحل  استان هرمزگان مدیران باید به طور جهادی وظایف خود را انجام و از کارهای که منجر به موازی کاری و  هم پوشانی می شود، جلوگیری کنند و در برابر سلامت مردم مسئول هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از استاندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی در خصوص ساماندهی سواحل ورود کند و دستگاه‌های متولی را ملزم به انجام وظایف خود کند.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *