ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان:

وجود برخی منکرات در سواحل هرمزگان نگران کننده است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان گفت: نبود پلاژ مناسب برای بانوان و آقایان در سواحل، حضور مختلط در دریا، پوشش بسیار نامناسب آقایان برای شنا از منکرات بزرگی است که در استان هرمزگان با آن مواجه هستیم.

بازخبر/ حجت الاسلام والمسلمین حسن کریمی صبح امروز (۲۰ مهرماه) در جمع خبرنگاران، در خصوص وجود منکرات در سواحل، افزود: متأسفانه در سطح  سواحل استان شاهد برخی منکرات به ویژه در حوزه عفاف و حجاب هستیم که می‌بایست دستگاه‌های ذی ربط توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر اظهار کرد: نبود پلاژ مناسب برای بانوان و آقایان در سواحل، حضور مختلط در دریا، پوشش بسیار نامناسب آقایان برای شنا از منکرات بزرگی است که در استان هرمزگان با آن مواجه هستیم.

کریمی عنوان کرد: داشتن ساحل و دریا یک ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری استان هرمزگان فراهم کرده است که متاسفانه عدم توجه و غفلت دستگاه‌های ذی ربط موجب به وجود آمدن منکرات بزرگی از جمله تورهای گردشگری غیر مجاز  شده است که بی بندوباری را  در سواحل ترویج می‌دهند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان عنوان کرد: برای رفع مشکلات حوزه سواحل  استان هرمزگان مدیران باید به طور جهادی وظایف خود را انجام و از کارهای که منجر به موازی کاری و  هم پوشانی می شود، جلوگیری کنند و در برابر سلامت مردم مسئول هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از استاندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی در خصوص ساماندهی سواحل ورود کند و دستگاه‌های متولی را ملزم به انجام وظایف خود کند.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *