ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان:

برای پشتیبانی دانش بنیان از توسعه دریامحور، اقتصاد انرژی و گردشگری دریایی هرمزگان آماده ایم

رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان در پیامی ضمن تبریک انتصاب «مهدی دوستی» به سمت استاندار جدید این استان، از اعلام آمادگی این نهاد برای پشتیبانی دانش بنیان، علمی و پژوهشی از توسعه دریا محور، اقتصاد انرژی و گردشگری استان، به عنوان ماموریت های ابلاغی ریاست جمهوری به مدیریت عالی استان خبر داد.

بازخبر/  در متن پیام “محمد دل پسند” به “مهدی دوستی” آمده است:

“انتخاب و انتصاب شایسته جنابعالی از طرف ریاست و هیات محترم دولت و آغاز رسمی مسئولیت حضرتعالی به سمت استاندار هرمزگان را صمیمانه به شما و مردم شریف و نجیب استان تبریک می گویم. بدون شک سابقه، تجربه و توانمندی ارزشمند جنابعالی در جایگاه های پیشین در حوزه های مختلف اقتصادی و سیاسی، نویدبخش حرکتی تازه و نیرویی مضاعف در جهت توسعه متوازن استان خواهد بود.

جهادگران جهاد دانشگاهی واحد استان هرمزگان به عنوان یک نهاد علمی برآمده از بطن انقلاب اسلامی آمادگی آن را دارند تا تمام همت و توان خود در راه رشد و بالندگی علمی استان به کار بندند و اطمینان دارند که با عنایت به مفاد کلیدی حکم انتصاب حضرتعالی و تامل جدی و عالمانه نسبت به ماموریت های کلیدی و راهبردی ابلاغی از سوی ریاست محترم جمهوری با محوریت “اقتصاد دریا”، “اقتصاد انرژی” و همچنین ارتقای جایگاه هرمزگان در “صنعت گردشگری” و با درایت شما و همت و تلاش همه هم استانی های عزیز، پیشرفت و تعالی استان با شتاب هرچه بیشتر محقق خواهد شد.

جهاد دانشگاهی استان  نیزبا افتخار اعلام‌ می‌دارد که با استفاده از ظرفیت جوانان مستعد این خطه، آمادگی آن را دارد تا ضمن ایفای نقش پشتیبانی علمی و گفتمان سازی در این سه حوزه کلیدی، با ارایه طرح و برنامه های دانش بنیان در شتاب بخشی به پروژه های زیرساختی توسعه  استان و گره گشایی از مسائل و مشکلات بنیادین این جغرافیای استراتژیک، با هدف تحقق منافع استانی و ملی گام های عملیاتی موثری بردارد.

در پایان لازم می‌ دانم مراتب تشکر فراوان خود و همکارانم را از مساعی ارزشمند جناب اقای دکتر فریدون همتی استاندار سابق هرمزگان اعلام و آرزومند سربلندی و توفیق روزافزون ایشان در راه خدمت بهتر به مردم باشم. مزید توفیق جنابعالی در تحقق عدالت و پیشرفت و زدودن زنگار فقر، محرومیت و تبعیض از چهره سرزمین پاسبانان خلیج فارس و تنگه هرمز و اعتلای هرمزگان زیبا را از درگاه احدیت مسئلت دارم.”

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *