ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار جدید هرمزگان:

کارهای جدید استان ادامه تلاش‌های استاندار سابق است/ طراحی سند توسعه و پیشرفت هرمزگان در یک برنامه پروژه محور

وزیر کشور گفت: بر اساس طرح توسعه و سند پیشرفت استان، سعی خواهد شد که یک برنامه پروژه محور در داخل استان طراحی شود که رفع همه کاستی های استان را مورد توجه قرار دهد.

بازخبراحمد وحیدی وزیر کشور که به منظور تکریم و معارفه استاندار هرمزگان، وارد این استان شد، در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بندرعباس در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه شورای اداری استان ضمن تکریم استاندار پیشین و معرفی استاندار جدید، از نظرات و دیدگاه های ارزشمند صاحبنظران و نمایندگان مردم بهره مند شویم.

وزیر کشور در پاسخ به پرسشی در خصوص ارزیابی وی از روند ادامه حرکت توسعه استان گفت: بر اساس طرح توسعه و سند پیشرفت استان، سعی خواهد شد که یک برنامه پروژه محور در داخل استان طراحی شود که رفع همه کاستی های استان را مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: البته تاکنون تلاش های بسیار زیادی صورت گرفته و استاندار فعلی هم بسیار تلاش کردند و کارهای جدید در ادامه تلاش های گذشته خواهد بود.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: استان هرمزگان با توجه به ظرفیت‌های بسیار زیادش مسائل و کاستی های زیادی در ابعاد مختلف کشاورزی، صنعت، تجارت و محیط زیست دارد که به زودی برطرف خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *