ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار سابق هرمزگان:

باید امیدمان به تهران نباشد/تا پایان سال جشن پایان محرومیت بشاگرد برپا می شود

استاندار سابق هرمزگان گفت: باید امیدمان به تهران و مرکز نباشد بلکه باید خودمان مشکلات را بشکنیم و موانع را از سد راه برداریم.

 بازخبرفریدون همتی صبح امروز (۱۹ مهرماه) در آئین تکریم و معارفه استاندار هرمزگان، افرود: امروز شاهد مقتدرترین دوران ایران در طول تاریخ هستیم که هیچ بیگانه ای اجازه حتی نیم نگاهی هم نمی تواند به آن بیندازد و مردمان ایران اسلامی با تمامی سختی ها، ذره ای از دفاع و حمایت از ارزش هایشان کوتاه نیامدند.
وی با بیان اینکه اگر امروز سختی می کشیم در آینده سبب افتخار نسل های آینده خواهیم بود، تصریح کرد: نقص در تصمیم گیری ملی ماست که شاید به درستی از ظرفیت نخبگان تمامی استان ها بهره گرفته نشده که به طور مثال در استانی مانند هرمزگان پنج نفر در حال حاصر شایستگی در صندلی استانداری را دارند.
همتی با اشاره به اینکه هرمزگان علاوه بر نقش استانی، نقشی ملی و بین المللی دارد و باید بر این اساس برای آن برنامه ریزی کرد، تصریح کرد: امروز شاهد درخشان ترین دوران کاری در هرمزگان هستیم و شاید تکرار آن سخت باشد که در این شرایط تحریم و کرونا اینچنین خدماتی به وقوع پیوست و به عنوان نمونه ۲ هزار تخت بیمارستانی در این شرایط به امکانات بهداشت و درمان افزوده شد یا در شرایط خشکسالی شدید کنونی با کمترین مشکل کم آبی رو به رو شدیم و با احداث آب شیرینکن ها از مشکلات مان بکاهیم و نیاز بندرعباس به آب دشت میناب را قطع کردیم و انتظار مردم میناب را محقق کردیم.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت دریا به درستی استفاده کنیم و بتوانیم مشکلات را در استان هرمزگان کاهش دهیم، عنوان کرد: ۷۰۰ هکتار در زمینه احداث گلخانه ها سرمایه گذاری شد و در زمینه آبیاری قطره ای رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دادیم.
استاندار سابق هرمزگان با اشاره به اینکه در چهار سال آینده هرمزگان به قطب فولاد کشور تبدیل می شود، تصریح کرد: تحولی شگرف در زمینه اقتصادی در شرق و غرب هرمزگان در حال شکل گیری است و بزودی هرمزگان به ظرفیت عظیمی در کشور تبدیل می شود.
وی با بیان اینکه بزودی هرمزگان قطب اصلی نفت و پالایش می شود و عسلویه را پشت سر خواهد گذاشت، اظهار کرد: هرجا با ابتکار و خلاقیت مردم را مشارکت دهیم، می توانیم مشکلات را بکاهیم و مردم هم از این موضوع بهره مند شوند.
همتی با اشاره به اینکه زمینه برای سرمایه گذاری فراهم و موانع زیادی برداشته شده است و درب به روی سرمایه گذاران باز کردم، خاطرنشان کرد: هرمزگان با نشاط ترین استان برای سرمایه گذاری است.
وی با بیان اینکه تا پایان سال جشن پایان محرومیت بشاگرد را خواهیم گرفت، عنوان کرد: هرمزگان در این چهار سال تحریم پژمرده نشد و توانستیم با نشاط کارها را پیش ببریم.
استاندار سابق هرمزگان با اشاره به اینکه در شیوع کرونا هرمزگان تنها در دو پیک گرفتار شد در حالی که کشور در پنج پیک به سر می برد، خاطرنشان کرد: باید امیدمان به تهران و مرکز نباشد بلکه باید خودمان مشکلات را بشکنیم و موانع را از سد راه برداریم.
وی با بیان اینکه محبت مردم هرمزگان را فراموش نمی کنم و نجابت آن ها مثال زدنی است، اظهار کرد: همیشه هرمزگانی بوده و هستم و دلم با مردم هرمزگان است و خواهد بود.

همتی در پایان با اشاره به اینکه در این مدت چهار بار موقعیت برای حضور در سمت های دیگر برایم پیش آمد اما نتوانستم از هرمزگان دل بکنم، اضافه کرد: امیدوارم هرمزگان همچنان در مسیر توسعه گام بردارد و بتوانیم روزی شاهد شکوفایی بیش از پیش این استان باشیم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *