ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

وضعیت فقر و بیکاری هرمزگان جای تاسف دارد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه وضعیت فقر در استان هرمزگان جایگاه مطلوبی ندارد و تنها سه استان از هرمزگان وضعیت بدتری دارند، عنوان کرد: وضعیت اشتغال هرمزگان جالب نیست و ضریب بیکاری اعلام شده مطلوب نیست و باید برای اشتغال جوانان هرمزگانی فکر چاره ای کرد.

بازخبرحجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده صبح امروز (۱۹ مهرماه) در آئین تکریم و معارفه استاندار هرمزگان، افرود: ظرفیت های استان هرمزگان و شهر بندرعباس بر هیچکس پوشیده نیست و تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت شهر بندرعباس و جایگاه استان هرمزگان گواه این موضوع است.
وی با بیان اینکه همدلی و وفاق در بین جامعه شیعه و سنی ظرفیت بزرگی را در هرمزگان ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد صادرات و واردات کشور از طریق بندرشهیدرجایی انجام می شود و نشان دهنده اهمیت اقتصادی هرمزگان است.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه هرمزگان راه زیادی در پیش دارد که به وضعیت مطلوب برسد، اضافه کرد: گام های بزرگی برداشته شده که با شتاب در دولت سیزدهم امیدواریم این سرعت بتواند هرمزگان را به جایگاه اصلی اش برساند.
وی با بیان اینکه وضعیت فقر در استان هرمزگان جایگاه مطلوبی ندارد و تنها سه استان از هرمزگان وضعیت بدتری دارند، عنوان کرد: وضعیت اشتغال هرمزگان جالب نیست و ضریب بیکاری اعلام شده مطلوب نیست و باید برای اشتغال جوانان هرمزگانی فکر چاره ای کرد.
عبادی زاده ادامه داد: مشکلات زندگی مردم در هرمزگان و میزان فقر همگی برگرفته از میزان اشتغال و بیکاری است و با ایجاد اشتغال می توان میزان فقر را کاهش داد.
وی با اشاره به اینکه جوانان هرمزگانی کمترین بهره را از سرمایه های ارزشمند موجود در آن می برند، بیان کرد: در گذشته وضعیت صنایع دستی در هرمزگان جایگاه رفیعی داشت اما امروز نیازمند رونق بیشتر است تا در هرخانه را به یک کارگاه صنایع دستی تبدیل کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه جوانان هرمزگانی شایسته رسیدن به مدیران عالی کشور هستند، عنوان کرد: در حوزه های وزارتی و حتی لایه های پایین تر نیروهای هرمزگانی عقبه و جایگاه مطلوبی ندارند و امیدوارم در دولت سیزدهم با کادرسازی مناسب، جوانان هرمزگانی بتوانند در سطوح عالی کشور حضور داشته باشند و این آرزوی مردم هرمزگان محقق شود.
وی با اشاره به اینکه در دوره جدید با تلاش وافر و کادرسازی مناسب این مهم عملی شود، افزود: از تلاش ها و زحمات فریدون همتی، به عنوان استاندار ریسک پذیر و توانمند که با ایجاد یک فضای همدلی و وفاق توانستند دوره درخشانی را در هرمزگان ایجاد کنند، تفدیر می کنم.
عبادی زاده با بیان اینکه بنای کار همتی بر تلاش و خدمت بود، اضافه کرد: هرمزگان در این مدت از فضای سیاسی کاری دور شد و توانست در مسیر توسعه گام بردارد و فضای کار و تلاش پر رنگ بود و زحمات و تلاش به وقوع پیوست.
وی با اشاره به اینکه به مهدی دوستی خوشامد می گویم و حضور این استاندار جوان و پر انرژی را به فال نیک می گیریم، عنوان کرد: امیدوارم مدیران استان با تلاش دو چندان در مسیر خدمت در کنار استاندار جدید هرمزگان باشند و با حمایت های مجموعه نمایندگان مجلس، روحانیون و مدیران استان هرمزگان خلاهای موجود را پر کرده و چرخ حرکت پیشرفت استان شتاب بیشتری بگیرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *