ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبرداد

موارد مثبت، بستری و فوتی کرونا در هرمزگان رو به کاهش

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: در دو هفته اخیر شاخص‌های غربالگری، موارد شناسایی، موارد مثبت، بستری و فوتی به ترتیب ۱۱.۵، ۱۴، ۷ و ۳۰ درصد در استان رو به کاهش است.

بازخبر/  دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۱۸ مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با جانباختن دونفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به دوهزار و ۳۹۹ نفر رسید.

وی با بیان اینکه با بستری شدن ۲۵ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۲۰۴ نفر رسید، اظهار کرد: اکنون ۴۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۲ نفر از آن‌ها وخیم است.

نوروزیان با اشاره به اینکه در دو هفته اخیر شاخص‌های غربالگری، موارد شناسایی، موارد مثبت، بستری و فوتی به ترتیب ۱۱.۵، ۱۴، ۷ و ۳۰ درصد در استان رو به کاهش است، تصریح کرد: در اکثر شهرستان‌های هرمزگان موارد شناسایی مثبت و موراد بستری روبه کاهش است اما در شهرستان‌های پارسیان، رودان و حاجی آباد در هفته گذشته نسبت به دو هفته قبل کمی رو به افزایش است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان عنوان کرد: با برداشتن برخی محدودیت‌ها و جدی گرفتن شیوه نامه‌های بهداشتی از بروز بیماری و پیک جدید پیشگیری کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *