ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

امیرعلی و برادرش در روستای خراوی از نعمت تحصیل برخوردار شدند

با پیگیری های اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، روستای خراوی در محدوده شهرستان رودان که به علت مناقشه مرزی بین دو استان کرمان و هرمزگان بدون مدرسه بود، صاحب مدرسه شد و دانش آموزان این روستا از نعمت سواد برخوردار می شوند.

بازخبرمعاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان صبح امروز (۱۸ مهرماه) با اعلام این خبر گفت: با پیگیری و تاکید مدیرکل آموزش پرورش استان مبنی بر رسیدگی فوری به موضوع تحصیل دانش آموزان دبستان شهید آوینی روستای مرزی خراوی شهرستان رودان، این مهم محقق شد و این مدرسه بار دیگر میزبان دانش آموزان این روستا برای تحصیل و فراگیری سواد وعلم آموزی شد.

حوریه حاجی زاده افزود: این مدرسه که از سه سال پیش به علت نداشتن دانش آموز تعطیل و به خاطر مناقشه مرزی بین استانی هرمزگان و کرمان فعالیت مجدد آن با مشکل مواجه بود، سرانجام با پیگیری های اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و همکاری مسوولان استان و شهرستان رودان، بار دیگر شاهد رونق درس و تحصیل در این مدرسه خواهیم بود و امیرمحمد و برادرش، از دانش آموزان با استعداد این مدرسه، از نعمت سواد و تحصیل برخوردار خواهند شد.

وی اضافه کرد: توجه به دانش آموزان مناطق صعب العبور با تامین معلم و برپایی کلاس درس از جمله سیاست های راهبردی آموزش و پرورش استان در تحقق پوشش حداکثری تحصیلی است که با جدیت در قالب پروژه مهر دنبال شد و شاهد تشکیل کلاس درهمه مناطق استان هستیم بطوریکه هیچ دانش آموزی به دلیل نبود معلم یا کلاس درس از تحصیل محروم نیست.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در پایان ابرازامیدواری کرد با رفع مشکل تقسیمات کشوری و حل مناقشه مرزی، مردم این روستا بتوانند بدون هیچ مشکلی از خدمات مناسب آموزشی بهره مند شوند.

به گزارش ایسنا، طی هفته های گذشته کلیپی در فضای مجازی تحت عنوان مشکلات روستای خراوی پخش شد که اکنون یکی از مشکلات این روستا برطرف شد؛ روستای مذکور در محدوده مورد اختلاف بین استان هرمزگان و استان کرمان واقع شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *