ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

عضویت رایگان در کانون پرورش فکری هرمزگان به مناسبت هفته ملی کودک

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان از عضویت رایگان کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۷ سال هرمزگانی در کانون به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد.

بازخبر پروین پشتکوهی در گفت و گو با ایسنا، افزود: کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۷ سال هرمزگانی می‌توانند در روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت hormozgan.kpf.ir  نسبت‌ به ثبت‌نام و عضویت رایگان خود در کانون اقدام کنند.

مدیرکل کانون ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره نوجوان شهید علی لندی  گفت: با بازگشایی مراکز در هفته‌ی ملی کودک، مراکز کانون به‌صورت حضوری و مجازی ویژه ‌برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، برگزار می‌کنند.

وی اظهار کرد: این برنامه‌ها با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان، هلال احمر،اداره کل سازمان حفاظت محیط‌ زیست، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی، تبلیغات اسلامی، بهزیستی و دادگستری استان هرمزگان از روز ۱۶ مهر با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» آغاز می‌شود و تا روز ۲۲ مهر ادامه خواهد یافت.

پشتکوهی در پایان خاطرنشان کرد: روزهای هفته ملی کودک فرصتی برای آگاهی‌بخشی به والدین و مربیان است و بر اساس  شیوه‌نامه هفته ملی کودک، ۱۶ مهر روز «کودک، صلح، بازی و نشاط» نام‌گذاری شده است. ۱۷ مهر روز «کودک، باورهای دینی و معنویت» و ۱۸ مهر روز «کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی» نام گرفته است. «کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه»، «کودک، کتاب، هنر و ادبیات» و «کودک، هویت، میراث‌ طبیعی و فرهنگی» به ترتیب عناوین روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ مهر است. آخرین روز هفته ملی کودک سال ۱۴۰۰ به موضوع «کودک، رسانه و فناوری‌های نوین» اختصاص دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *