اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس هیات گلف استان هرمزگان خبرداد

رشته وودبال در هرمزگان راه اندازی می شود

ایسنا/هرمزگان رئیس هیات گلف استان هرمزگان از راه اندازی رشته وودبال از زیرشاخه های ورزش گلف در هرمزگان خبر داد.

بازخبر/  بیژن شبانکاره در دیدار با رئیس فدراسیون گلف کشور، افزود: هرمزگان پتانسیل بالایی در ارتقاع جایگاه گلف دارد که متاسفانه از آن به درستی استفاده نشده است.

وی بیان کرد: برای توسعه ورزش گلف فعالیت های زیادی انجام شد از جمله راه اندازی هیات های شهرستانی و ساخت چندین زمین مینی گلف؛ اما نیاز استان را بیش از این است و ما درخواست داریم برای راه اندازی زمین مجموعه خلیج فارس نگاه ویژه ای به هرمزگان صورت پذیرد.

شبانکاره ضمن تاکید بر حمایت فدراسیون از رشته تازه تاسیس گلف در استان تصریح کرد: راه اندازی رشته وودبال می تواند نقطه عطفی در توسعه ورزش گلف در هرمزگان باشد.

رئیس هیات گلف استان هرمزگان ادامه داد: برای راه اندازی این رشته از ظرفیت نیروهای توانمند بومی استان استفاده خواهیم کرد.

شبانکاره عنوان کرد: برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری گلف نیز در جهت ارتقاء نرم افزاری این ورزش در دستور کار است و از فدراسیون درخواست داریم همکاری لازم را با ما داشته باشد.

عضو هیات رئیسه مینی گلف ضمن تاکید بر حمایت کم نظیر مدیرکل ورزش و جوانان استان از گلف هرمزگان بیان کرد: همراهی و همکاری برخی مسئولین استانی می تواند راه را برای ما هموار سازد.

رئیس فدراسون گلف جمهوری اسلامی ایران نیز تصریح کرد: شخصا نگاه ویژه ای به هرمزگان دارم و خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در این استان برای ارتقاع ورزش گلف کشور هستم و تمام توان فدراسیون را برای این امر به کار خواهم بست تا موفقیت هایی حاصل شود.

عزیزی گفت: در ساخت و تجهیز زمین مجموعه خلیج فارس تمام توان خود را به کار خواهم بست تا مسئولین را با مجموعه گلف هرمزگان همراه کرده و راه را برای توسعه آن فراهم کنیم.

این مقام عالی فدراسیون گفت افزود: پیگیری لازم در جهت تامین محلی برای انجام امور روزانه هیات استانی انجام خواهد شد.

دبیر فدراسیون گلف کشور نیز بیان کرد: هرمزگان در این مدت نشان داده است که توانایی انجام کارهای بزرگ با تکیه بر توانمندی های نیروهای جوان و امکانات بومی را دارد.

جمشیدی تصریح کرد: این استان ظرفیت بالقوه ای در توسعه گلف و زیر مجموعه های آن را دارا می باشد.

وی گفت: راه اندازی زمین های مینی گلف و تکمیل پروژه های آن در دست اقدام در هرمزگان می تواند ورزش گلف کشور را متحول سازد و چه بسا در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری مسابقات ملی در آن استان باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *