اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مرکز شتاب‌دهنده مشاغل گردشگری هرمزگان راه‌اندازی شد

ایسنا/هرمزگان نخستین مرکز مرکز تخصصی مشاوره و شتاب دهنده کسب و کارهای گردشگری پایدار هرمزگان با حضور مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بندرعباس آغاز به کار کرد.

بازخبرمدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، در مراسم آغاز به کار این مرکز گفت: هدف از راه اندازی این مرکز، کمک به راه اندازی کسب و کارهای حوزه گردشگری و کارآفرینان این عرصه است.

هادی ابراهیمی افزود: این مرکز در زمینه دریافت تسهیلات، نظارت بر واحدها و بررسی طرح‌های حوزه گردشگری به متقاضیان راه اندازی کسب و کارها در حوزه گردشگری کمک می‌کند.

وی بیان کرد: هفت مرکز شتاب دهنده در حوزه‌های مختلف شغلی در هرمزگان فعالیت می‌کنند که این واحد نخستین مرکز در حوزه گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان با بیان اینکه این مرکز می‌تواند ایده‌های خلاقانه کسب و کارهای حوزه گردشگری و حتی صنایع دستی را عملیاتی کند، خاطرنشان کرد: این مرکز، فضا و تجهیزات مناسب برای آموزش راهنمایان گردشگری، تورگردان ها، بلدهای محلی و شغل‌های مرتبط در این زمینه را دارد که تلاش می‌شود از ظرفیت این مرکز استفاده شود.

سهراب بناوند افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۲۰ نفر در بخش گردشگری و ۴۰۰ نفر در بخش صنایع دستی آموزش دیده اند و ۶۵ موافقت اصولی برای راه اندازی کسب و کارهای حوزه گردشگری صادر شده است.

به گزارش ایسنا، مرکز مرکز تخصصی مشاوره و شتاب دهنده کسب و کارهای گردشگری پایدار در بندرعباس با سرمایه حدود ۸۰۰ میلیون تومانی بخش خصوصی راه اندازی شده است که می‌تواند تجهیزات و فضای آموزشی در اختیار کسب و کارهای حوزه گردشگری قرار دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *