ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

۱۷ مهرماه زمان احتمالی برگزاری آئین تکریم و معارفه استاندار هرمزگان/رقیبان دیروز رفقای امروز

ایسنا/هرمزگان در حالی “مهدی دوستی” به عنوان بیست و دومین استاندار هرمزگان از سوی هیات دولت انتخاب شد که امروز شاهد بودیم که گزینه های احتمالی استانداری هرمزگان با صدور پیام های تبریک به وی، درصدد همدلی و وفاق در جهت توسعه هرمزگان گام برداشتند.

بازخبردر حالی که از ماه ها قبل گزینه های بومی و ماندگار هرمزگان در جهت تصدی صندلی استانداری هرمزگان در فضای مجازی دست به دست می شدند اما این بار صندلی به مهدی دوستی جوان اما مدیری با سابقه به ویژه در حوزه نفت و انرژی گمارده شد.

از همین رو امروز احمد راستی، معاون ندسا و فرماندار اسبق بندرعباس یکی از گزینه های مطرح در این زمینه با صدور بیانیه ای، گفت:

“با عنایت به انتخاب استاندار جدید، بر خودم لازم می‌دانم از یکایک مردم شریف و مهربان استان هرمزگان، ایثارگران گرامی، نخبگان عزیز ،نماینده محترم ولی فقیه و روحانیت معزز،  نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی و اصحاب محترم رسانه، که در این مدت برادر کوچک شان را مورد الطاف بی‌پایان خود قرار داده‌اند، تشکر و مراتب سپاسگزاری را بعمل آورم. اظهار محبت آحاد مردم و نخبگان استان نسبت به حقیر که نشانگر علاقه به فرزندان خود است، به خاطره ای شیرین و فراموش ناشدنی تبدیل شده است. امیدوارم با همفکری و همکاری مردم نجیب و نخبگان، هرمزگان روزهایی سرشار از رفاه، امنیت، آرامش و پیشرفت را در آینده ی نزدیک تجربه کند.
اینجانب نیز همچون همیشه، با تمام توان در سنگر خدمتگزاری به نظام، کشور و مردم نجیب استان هرمزگان، از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.”

ساعتی بعد حسین هاشمی تختی، استاندار هرمزگان در دولت دهم و رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان نیز گفت:

” از همه شخصیت های سیاسی و مذهبی، به ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، آحاد مردم و نهادهای انقلابی که در طول این مدت به طرق مختلف در حمایت از اینجانب برای تصدی استانداری هرمزگان اقدام کردند، نهایت تشکر و قدردانی را دارم. دولت سیزدهم را دولتی مردمی، انقلابی و پاکدست دانسته و با تمام توان از آن حمایت می کنیم و در جهت تقویت استاندار منتخب که از نیروهای ارزشی و انقلابی است، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. باید همه در فضای همدلی،  در جهت توسعه،  عمران و آبادانی و رفاه مردم کوشا باشیم و در این فضاست که موانع مرتفع و مشکلات مردم حل خواهد شد.”

با صدور این بیانیه ها امید می رود تا زمینه همدلی و تلاش در جهت توسعه شتابان هرمزگان در دولت سیزدهم سرعت بیشتری بگیرد.

همچنین مهدی دوستی، استاندار جدید هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، ارائه برنامه و محورهای عملکردی در استان هرمزگان را به پس از برگزاری آئین تکریم و معارفه استاندار هرمزگان موکول کرد.

بنا بر اخبار واصله احتمال برگزاری آئین تکریم فریدون همتی، استاندار سابق و مهدی دوستی، استاندار جدید روز شنبه ۱۷ مهرماه نیز در بندرعباس برگزار خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *