اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

هیچ مشورتی در انتخاب استاندار هرمزگان با مجمع نمایندگان نشد/در آئین معارفه شرکت نمی کنیم

ایسنا/هرمزگان رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: در انتخاب مهدی دوستی به عنوان استاندار هرمزگان هیچ مشورتی با مجمع نمایندگان صورت نگرفت و عدم توجه به خواسته مردم بی حرمتی دولت به هرمزگان و مردمانش است.

 بازخبراحمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص انتخاب استاندار هرمزگان توسط هیات دولت، افزود: در وهله نخست باید اعلام کنم در بحث انتخاب و انتصاب استاندار هرمزگان نیز انسجام صحیح و درستی با نظری واحد و بدون اختلاف در بین مجمع نمانیدگان هرمزگان در مجلس وجود داشت.

وی با بیان اینکه تأکید مجمع نمایندگان بر استفاده از نیروهای بومی و درون استان هرمزگان بود، خاطرنشان کرد: به همین علت بدون دخالت در کار دولت تنها مطالبات و انتظارات مردم از دولت به وزیر کشور منتقل شد و یکی از مهمترین خواسته های به حق مردم استفاده از نیروی بومی و استفاده از مستعدین هرمزگان در رأس استانداری هرمزگان بود.

مرادی با اشاره به اینکه دولت علی رغم قولی که در سه جلسه مجمع نمایندگان هرمزگان با وزیر کشور داد، به وعده اش عمل نکرد، اضافه کرد: از سوی مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس لیستی از چهره های مطرح در فضای مجازی و افراد با کارنامه و سابقه نیز در اختیار وزیر کشور و دولت قرار داده شد.

وی با بیان اینکه دولت با این شیوه انتخاب و عدم مشورت با مجمع نمایندگان بی حرمتی کرده است، عنوان کرد: با این شرایط هیچ یک از اعضای مجمع نمایندگان در آئین تودیع و معارفه استاندار هرمزگان شرکت نکرده و همچنین در سفر احتمالی رئیس جمهور به استان هرمزگان، ایشان را همراهی نمی کنیم مگر اینکه نظر مردم از سوی دولت جلب و رضایت مردمی در این خصوص کسب شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه از استاندار معرفی شده شناختی نداریم و هیچ رزومه ای از مهدی دوستی به مجمع نمایندگان داده نشده است، بیان کرد: در خصوص انتصاب استاندار هرمزگان هیچ مشورتی با مجمع نمایندگان در مجلس نشد و پیش داوری در خصوص استاندار منتخب هرمزگان نمی کنیم.

وی با بیان اینکه با اجماع مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس که این همدلی در موضوعات کلان استان بی نظیر بوده است وظیفه نظارتی خود بر عملکرد دولت و استانداری را همچنان انجام می دهیم، افزود: در خصوص لیست ارسالی به وزیر کشور در خصوص افراد شایسته استانداری هرمزگان نیز یکی از گزینه ها نیز به دلیل بازنشستگی و عدم داشتن شرایط لازم استفاده از قانون بکارگیری از بازنشستگان توسط دولت رد شد و اعلام کردند انتخاب وی قابل پیگیری نیست.

مرادی با اشاره به اینکه همچنین نشستی مشترکی مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار و در وهله نخست خواستار بگارگیری ۷ نیروی قابل استان هرمزگان در بدنه وزارتخانه ها در سطح معاونت شد، عنوان کرد: دلخوری مردم در خصوص نحوه انتخاب استاندار درست و مطالبه مردم به حق است و تمامی تلاش مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس این بود که رویه دولت ها در دولت سیزدهم تغییر کند اما بازهم شاهد بودیم به خواسته مردم هرمزگان اهمیتی داده نشد.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در پایان گفت: امید مردم به دولت سیزدهم و تغییرات اساسی بود و نباید دولت با چنین اقداماتی سبب فاصله گرفتن مردم با دولت و نا امیدی آن ها شود.

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)

1 نظر برای “هیچ مشورتی در انتخاب استاندار هرمزگان با مجمع نمایندگان نشد/در آئین معارفه شرکت نمی کنیم”

  1. محمد گفت:

    معمولا در هیچ استانی ، استاندار بومی انتخاب نمیشه دلیلش هم خودتون بهخر میدونین.

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *