ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

عملیات اجرایی انتقال گاز به شهر بندرلنگه آغاز می‌شود

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی انتقال گاز به شهر بندرلنگه و هفت روستای این شهرستان خبر داد.

 بازخبر/فواد حمزوی صبح امروز (۱۲ مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در سال جاری عملیات اجرایی پروژه خط انتقال گاز بندرلنگه به طول ۷۲ کیلومتر و پروژه گازرسانی به ۷ روستای کوهیج، هرنگ، نهند، خلوص، گتاو، فاریاب و کوخرد این شهرستان و صنایع این محدوده آغاز می شود.

وی با بیان اینکه با گازرسانی به این ۷ روستا، جمعیتی حدود ۵۰۰۰ خانوارتحت پوشش این نعمت الهی قرار خواهند گرفت، اضافه کرد:  برنامه گازرسانی به شهر جناح و حدود ۲۵ روستای باقیمانده آن و تقریبا ۵۸ صنعت در این منطقه، طی فاز دوم عملیات اجرایی گازرسانی طراحی و در دستور کارشرکت گاز هرمزگان قرار دارد.

حمزوی با اشاره به اینکه با ورود گاز طبیعی به هرمنطقه، سبب اشتغالزایی، رونق کسب و کار،ایجاد زندگی بهتر و ایمن تر برای شهروندان آن منطقه، می شود، عنوان کرد: پیگیری های لازم با ادارات مرتبط شهر بندرلنگه از جمله اداره کل منابع طبیعی، در خصوص رفع موانع گازرسانی به بندرلنگه، انجام شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *