آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

راه‌اندازی باشگاه‌های پیشکسوتان آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به راه اندازی باشگاه های پیشکسوتان آموزش و پرورش در کشور گفت: با راه‌اندازی باشگاه‌های پیش‌کسوتان می‌توان دانش پیش‌کسوتان را به مدارس امروز پیوند زد و با استفاده از پیش‌کسوتان به‌عنوان راهنمایان بالینی، تجربه گردانی نیز محقق می‌ شود.

 بازخبر/     دکتر سید جواد حسینی در این نشست که با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران، معاون آموزشی و توانبخشی سازمان، مدیر کل پشتیبانی سازمان و مسئولین محلی فشافویه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری دهه آخر صفر گفت:  ۵۸ پروژه در آغاز مهر در آموزش  و پرورش استثنایی افتتاح و یا کلنگ زنی شده است که از این تعداد ۴۶ پروژه افتتاح و ۱۲ پروژه نیز کلنگ زنی شده اند.

وی با بیان اینکه یکی از راه های حل مشکلات در آموزش و پرورش تعاملات گرم با بقیه دستگاه ها و نهادها است گفت: می‌توان از ظرفیت بقیه نهادها بویژه شوراهای شهر برای ارتقای آموزش و پرورش استفاده نمود.

وی افزود: تمهید ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی از ضروریات حضور دانش آموزان در مدارس است و در سال جاری بیش از ۵۳ میلیارد تومان برای هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی اختصاص می‌یابد.

حسینی تصریح کرد: شوراهای شهری و شهرداری ها ‌ظرفیت بزرگی هستند که  در تامین اعتبار باقیمانده سرویس ایاب ذهاب می‌توانند به کمک آموزش و پرورش استثنایی بیایند.

معاون وزیر در ادامه گفت: با همت خیرین ۵ سالن ورزشی درون مدرسه ای نیز در مدارس استثنایی آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ساخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: ده مرکز جامع خدمات تشخیصی، توانبخشی و آموزشی  دانش آموزان استثنایی در کشور راه‌اندازی شده است که یازدهمین  مرکز به زودی در شهرستان های استان تهران افتتاح خواهد شد.

معاون وزیر در ادامه گفت: صیانت از اموال آموزش و پرورش و حفظ و نگه داری از اموال هنرستان ها دو مشکل بزرگ در آموزش و پرورش است و برای اولین بار در سال جاری اعتباری برای صیانت از اموال در آموزش و پرورش دیده شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، حسینی در پایان با اشاره به راه اندازی باشگاه های پیشکسوتان آموزش و پرورش در کشور گفت: با راه‌اندازی باشگاه‌های پیش‌کسوتان می‌توان دانش پیش‌کسوتان را به مدارس امروز پیوند زد و با استفاده از پیش‌کسوتان به‌عنوان راهنمایان بالینی، تجربه گردانی نیز  محقق می‌ شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *