آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان:

ورود مسافران به هرمزگان منوط به داشتن کارت واکسن است

ایسنا/هرمزگان جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: بازگشایی مدارس در هرمزگان منوط به تصمیم و ابلاغ ستاد مرکزی کرونا است.

 بازخبر/  علی رئوفی صبح امروز (۱۱ مهرماه) در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و حضرت امام رضا (ع)، عنوان کرد: در دو ماه عزاداری محرم و صفر عزاداران ثابت کردن که در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشگام هستند.

وی افزود: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و در پیش بودن ماه ربیع ماه اعیاد و برگزاری جشن ها به ویژه جشن های عروسی رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیش از پیش برای جلوگیری از گسترش مجدد ویروس ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با افزایش واکسیناسیون عمومی و افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی تعداد شهرهای قرمز و نارنجی به صورت چشمگیری در حال کاهش است که ضروری است با تسریع در واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی این دستاورد مهم حفظ شود.

رئوفی تصریح کرد: علما، روحانیون، نخبگان و اقشار تاثیر گذار جامعه مردم را در استقبال از واکسیناسیون ترغیب و تشویق کنند تا هرچه سریعتر شاهد ریشه کن شدن این ویروس باشیم.

وی ادامه داد: ورود مسافر به هرمزگان منوط به تزریق دو دوز واکسن می باشد و مراکز اقامتی ملزم به پذیرش مسافرانی هستند که دارای کارت واکسن می باشند و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری بر این مهم نظارت کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: بازگشایی مدارس در هرمزگان تابع تصمیمات ستاد مرکزی کرونا است و تحقق این مهم در کشور منوط به واکسیناسیون کامل فرهنگیان، دانش آموزان، خانواده ها و همه عوامل مرتبط با مدارس و ایجاد اطمینان خاطر در خانواده ها است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *