ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان:

از دوشنبه تاثیرات چرخند حاره ای در سواحل هرمزگان کاهشی می‌شود

ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه از روز دوشنبه از تاثیرات چرخند حاره ای در سواحل استان کاسته خواهد شد، عنوان کرد: در برخی نقاط شرقی استان رگبار باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد نیز پیش بینی می شود

 بازخبر/  مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه طی روز جاری، تحت تاثیر چرخند حاره ای در سواحل دریای عمان و  مناطق شرقی استان  ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود، افزود: در منطقه جاسک به ویژه در نقاط ساحلی، تند باد شدید همراه با رگبار باران و رعد وبرق و طوفانی شدن دریا مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه هرچند اثرات این چرخند در مناطق خشکی کمتر است اما در برخی نقاط  شرقی استان رگبار باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد نیز پیش بینی می شود، تصریح کرد: در سایر مناطق استان  وضعیت پایداری خواهیم داشت و در غالب نقاط افزایش ابر مورد انتظار است.

سی سی پور ادامه داد: طی امروز دریای عمان و شرق تنگه ی هرمز مواج و طوفانی خواهد بود، بنابراین توصیه می شود از هرگونه تردد دریایی خودداری شود. امروز خلیج فارس کمی مواج  است و طی ساعاتی در بنادر غربی استان نیز افزایش سرعت باد جنوب شرقی پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه از روز دوشنبه از تاثیرات چرخند حاره ای در سواحل استان کاسته خواهد شد، عنوان کرد: از لحاظ دمایی، از روز دوشنبه در غالب مناطق کاهش نسبی دما (بین ۱ تا ۲ درجه سلسیوس ) مورد انتظار است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *