ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
در کمتر از ۴۸ ساعت؛

عامل شهادت مأمور یگان امداد بندرعباس دستگیر شد

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عامل اصلی و قاتل شهید جان برکف یگان امداد بندرعباس، شهید “مجتبی سالارنسب” طی یک عملیات منسجم اطلاعاتی و پلیسی خبر داد.

 بازخبر/  سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۱۰ مهرماه)، اظهار کرد: در پی درگیری مسلحانه طایفه ای بابت اختلافات مربوط به سنوات گذشته که منجر به شهادت شهید بزرگوار”مجتبی سالارنسب”  شد، با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع کارگروهی جهت شناسایی و دستگیری عاملان شهادت تشکیل شد.

وی افزود : کارآگاهان زبده پلیس پس از انجام تحقیقات محلی و میدانی و اقدمات پیچیده پلیسی، هویت ضارب اصلی و مخفیگاه وی را در شهرستان بندرعباس شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه متهم قصد خروج و متواری شدن به کشورهای همسایه را داشت، تصریح کرد: مأموران با هماهنگی قضائی و تشکیل چند اکیپ مجرب به مخفیگاه متهم اعزام و قاتل این شهید گرانقدر ناجایی را در کمتر از ۴۸ ساعت طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش درجه یک شهرستان است، تصریح کرد: در سوابق نامبرده جرائم مختلفی از قبیل ضرب و جرح، تیراندازی های متوالی و منجر به جرح و همچنین محکوم متواری به اتهام حمل بیش از یک و نیم تن مواد مخدر است.

این مقام ارشد انتظامی استان ضمن تسلیت بابت شهادت این مأمور گلگون کفن و تقدیر از حضور پرشور مسئولان و مردم شهید پرور و ولایی هرمزگان در مراسم تشییع این شهید بزرگوار، خاطرنشان کرد: همزمانی شهادت این مأمور جان برکف ناجا با هفته دفاع مقدس بیانگر این موضوع است که بعد از دوران دفاع مقدس نیز باب شهادت در ناجا برای دفاع از امنیت مردم شریف ایران همچنان باز مانده است و پلیس در جهت تأمین امنیت شهروندان با جان و دل آماده خدمتگذاری می باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *