اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

قطع سهمیه گازوئیل ۵ پمپ بنزین متخلف با دستور قضایی در استان هرمزگان

ایسنا/هرمزگان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از قطع سهمیه گازوئیل ۵ پمپ بنزین متخلف با صدور دستور قضایی خبر داد.

بازخبرمجتبی قهرمانی صبح امروز (هفتم مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: به منظور مقابله با قاچاق و عرضه خارج از چرخه قانونی سوخت ، دستور ویژه قضایی جهت قطع سهمیه گازوئیل جایگاه‌های متخلف صادر شده است.

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: در قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت، جایگاه های متخلف شناسایی می شوند و بر این اساس ضمن تشکیل پرونده کیفری ، به شرکت پخش فرآورده های نفتی استان هرمزگان دستور داده شده است تا با توجه به احراز تخلفات ۵ جایگاه عرضه سوخت و پمپ بنزین در مناطق مختلف استان، فوراً و تا اطلاع ثانوی نسبت به قطع سهمیه گازوئیل آنها اقدام کند.

وی برخی تخلفات انجام شده توسط این پمپ بنزین ها و جایگاه های سوخت را مواردی چون؛ غیر فعال نمودن دوربین های نظارتی و عدم اصلاح جانمایی و کیفیت تصویر برداری آنها، سوء‌استفاده از کارت های سوخت در حضور اپراتورها، کشیدن نازل سوخت به داخل کابین به منظور،همکاری با قاچاقچیان سوخت ،تسهیل امر قاچاق و اقداماتی از این دست و به طور کلی عدم مدیریت جایگاه جهت جلوگیری از قاچاق سوخت  عنوان کرد.

این مقام قضایی همچنین تأکید کرد: قطع سهمیه این جایگاه ها فقط مربوط به گازوئیل می باشد و به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل برای مردم، سهمیه بنزین آنها همچنان پابرجاست و سهمیه گازوئیل آنها  نیز جهت عرضه به نزدیک ترین جایگاه مجاور تحویل داده می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه به تعدادی از جایگاه های متخلف نیز با تعیین ضرب‌الاجل تذکرات لازم داده شده است، اظهارداشت: در صورت تکرار تخلفات، سهمیه گازوئیل این جایگاه ها نیز قطع خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *