ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

خاتمی: چیزی به عنوان معاینه چشمی وجود ندارد/باید از زائرین اربعین تست PCR دریافت شود

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه چیزی به عنوان معاینه چشمی کرونا وجود ندارد تاکید کرد: باید از تمام زائرین اربعین حسینی (ع) تست PCR دریافت شود.

 بازخبر/   سید مرتضی خاتمی در گفت و گو با ایسنا، در واکنش به اینکه آیا انجام معاینه چشمی زائرین اربعین حسینی(ع)در مبادی ورودی کشور راه موثری برای پیشگیری از شیوع بعدی کرونا خواهد بود یا خیر، عنوان کرد : چیزی به عنوان معاینه چشمی وجود ندارد، همانگونه که وزیر محترم کشور هم تاکید کردند که در بازگشت زائرین اربعین حسینی از همه این عزیزان تست PCR گرفته خواهد شد.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس افزود: روش صحیح تر هم همین است، قاعدتا باید از همه زائرین در مبادی ورودی کشور تست PCR انجام شود، باید روش صحیح و علمی را انتخاب کنیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص اینکه آیا درصورت بی توجهی به دریافت تست PCR از زائرین اربعین حسینی(ع) شاهد بروز پیک بعدی شیوع در کشور خواهیم بود یا خیر، تاکید کرد: بسته به نوع و میزان چرخش ویروس در میان زائرین عزیز، این مهم در چگونگی و میزان انتقال و ابتلاء  تاثیرگذار خواهد بود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *