ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

محسنی بندپی: ستاد کرونا برای بازگشت ایمن زائران برنامه داشته باشد

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که وزارت بهداشت باید برای بازگشت ایمن زوار برنامه و فکری داشته باشد چون در غیر این صورت کشور آسیب می بیند.

 بازخبر/  محمدعلی محسنی بندپی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بازگشت زائران اربعین گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده که در هنگام بازگشت زائران از آنها تست پی سی آر گرفته می شود، این تست سریع خواهد بود با این وجود با توجه به حجم وسیع بازگشت زوار، قطعا باید ستاد کرونا تدبیرات لازمی اتخاذ کند تا افراد مبتلا وارد جامعه نشوند.

وی اضافه کرد: باید جلوی ورود افراد مبتلا به کرونا به کشور گرفته شود که برای این مهم باید ستاد کرونا برنامه ای برای بازگشت ایمن زوار داشته باشد در غیر این صورت کشور آسیب می بیند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم تاکنون پروتکل ها را رعایت کرده و بسیاری واکسن زده اند و برای آنکه مجددا شاهد شیوع گسترده این ویروس نباشیم باید از زائران تست پی سی آر گرفته شده و حتی برای گرفتن تست پایگاه هایی در مناطق مرزی مستقر شوند، تا افراد مشمول و مبتلا از افراد سالم جدا شده که کشور مجددا وارد پیک بعدی نشود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *