ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان:

جمع افراد تحت آموزش در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان به ۴۵۰۱ نفر خواهد رسید

ایسنا/هرمزگان رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۰ جمع افراد تحت آموزش در دانشگاه فرهنگیان به ۴۵۰۱ نفر خواهد رسید.

بازخبر منوچهر ضیایی در گفت و گو با ایسنا، افزود: سرمایه بزرگی پشت این دانشگاه وجود دارد و با توجه به حمایت مقام معظم رهبری طی سال های گذشته، فرصت ارزنده ای برای توسعه دانشگاه فرهنگیان بوجود آمده است.

وی با بیان اینکه استقبال مناسبی در کنکور از دانشگاه فرهنگیان صورت گرفت زیرا مأموریت اصلی این دانشگاه تربیت معلمان در تراز کشور جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: در این دانشگاه دو روش تدریس وجود دارد که نخست قبولی در آزمون سراسری برای دوره کارشناسی ناپیوسته و روش دوم دوره یکساله مهارت آموزی برای فارغ التحصیلان سایر دانشگاه هاست که پس از دریافت مدرک کارشناسی در آزمون های استخدامی وزارت آموزش و پرورش شرکت کرده اند.

ضیایی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۱ با پذیرش ۳۹۸ دانشجو در چهار رشته دبیری فعالیتش را در هرمزگان آغاز کرد و در سال ۱۳۹۶ این تعداد به ۴۸۴ نفر و در سال ۱۳۹۸ به ۱۵۴۹ نفر رسید، خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۰ با احتساب جذب ۶۴۲ نفر دانشجو تعداد کل دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به ۲۲۴۹ نفر در دوره کارشناسی ناپیوسته و ۲۲۵۲ نفر در بخش مهارت آموزان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی ۱۴۰۰ جمع افراد تحت آموزش در دانشگاه فرهنگیان به ۴۵۰۱ نفر خواهد رسید، عنوان کرد: در این ۹ سال نیز ۱۲۱۶ دانشجو فارغ التحصیل شده و ۱۵۲۷ نفر دوره مهارت آموزی خود را به اتمام رسانده اند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با اشاره به اینکه ۱۶ رشته دبیری مصوب در دانشگاه فرهنگیان تدریس می شود، اضافه کرد: هم اقبال از دانشگاه فرهنگیان مناسب بوده و هم توسعه کمی مناسبی در سالیان اخیر صورت گرفته است و از حداکثر ظرفیت خود برای جذب ردیف های استخدامی و تأمین معلمان نیز بهره برده ایم.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان در آزمون های استخدامی پذیرفته و در آموزش و پرورش عملکرد مناسبی دارند، اظهار کرد: نیمسال اول تحصیلی سالجاری نیز از ۲۷ شهریور به صورت آنلاین آغاز شده است و امیدواریم با توجه به سرعت واکسیناسیون و بهبود کنترل کرونا در سطح کشور شاهد حضوری شدن فعالیت ها در نیم سال دوم باشیم گرچه به سرعت خود را در حال رساندن به بالاترین حد از آمادگی برای میزبانی از دانشجویان رسانده ایم.

ضیایی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش ۲۴ عضو هیات علمی رسمی، ۱۵۳ عضو هیات علمی سایر دانشگاه ها و فرهنگیان با مدرک دکترا نیز با دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در حال همگاری هستند، ادامه داد: حدود ۲۰ طرح پژوهشی به سفارش اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان انجام شده و ۵ طرح دیگر نیز در حال انجام است

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *