ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مرادی: باید جلوی هر نوع افزایش قیمت کالاها گرفته شود

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت باید هر چه سریع تر با شناسایی و احصای گره های اقتصادی کشور در مسیر کنترل بازار گام برداشته و از هرنوع افزایش قیمت کالاها جلوگیری کنند.

بازخبر/احمد مرادی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت کنترل قیمت کالاهای اساسی در بازار، بیان کرد: مردم در طول چند سال گذشته افزایش قیمت کالاها را تجربه کردند و شرایط سختی را پشت سر گذاشتند، اما امروز دیگر توقع دارند که با کار جهادی و فعال کردن تیم اقتصادی دولت شرایط بهبود یابد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز تیم اقتصادی دولت باید با نگاه به زوایای مختلف و شناسایی و احصای گره های مشکلات اقتصادی در مسیر کنترل بازار گام برداشته و از هرنوع افزایش قیمت کالاها جلوگیری کنند. مدیران کم کار و افرادی که تعصبی برای مبارزه با فساد ندارند، باید کنار گذاشته شده و مدیرانی مردمی بر سر کار بیایند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز مدیرانی باید بر سر کار بیایند که در بین مردم بوده و به صورت شفاف عملکرد خود را برای حل مشکلات به مردم نشان دهند و مردم نیز نتیجه آن را در وضعیت زندگی خود احساس کنند. مردم باید بهبود وضعیت معیشتی را احساس کنند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه با کار جهادی که در تامین واکسن و واکسیناسیون عمومی از سوی دولت انقلابی و مردمی انجام شد، امروز آسایش و آرامش در حوزه سلامت به مردم بازگشته است. توقع این است که تیم اقتصادی دولت نیز با سرعت بیشتری برای بهبود وضعیت اقتصادی گام برداشته و مدیریت صحیحی را برای حل مشکلات معیشتی مردم پیش بگیرد.

مرادی در پایان افزود: ما در مجلس کمک حال دولت هستیم و توقع داریم تیم اقتصادی دولت نیز نسبت به امور مردم و معیشت مردم حساس بوده و هرچه سریع تر در راستای بهبود شرایط گام بردارند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *