ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

خرید اقلام مورد نیاز صنایع هرمزگان باید از خود استان تأمین شود

ایسنا/هرمزگان رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: از مدیران عامل صنایع و بنگاه های اقتصادی استان درخواست داریم خریدهای مورد نیاز صنایع را از خود استان تهیه کنند.

بازخبر/ احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مردم استان باید از مواهب و مزایای استقرار صنایع در استان بهره مند شوند و نباید فقط آلایندگی ها و تخریب محیط زیست  مال آنها باشد، افزود: از مدیران عامل صنایع و بنگاه های اقتصادی استان درخواست داریم خریدهای مورد نیاز صنایع را از خود استان تهیه کنند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه صنایع به این اقدام، موجب رونق فضای کسب و کار و گردش مالی در استان خواهد شد، تصریح کرد: با این اقدام صنایع، شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کسبه و اقشار مختلف مردم استان خواهیم شد.

مرادی با قدردانی از برخی از صنایعی که در امر مسئولیت اجتماعی و اشتغالزایی در استان پیشقدم بوده اند، خاطرنشان کرد: برخی از صنایع، داوطلبانه مبادرت به انجام مسئولیت های اجتماعی و خرید های مورد نیاز از استان می کنند که این کار باید الگوی صنایع دیگر باشد.

وی در پایان گفت: با احساس مسئولیت و تعهد اجتماعی صنایع، میشود در بازه ی زمانی کوتاه،اشتغال پایدار و رونق اقتصادی را در استان ایجاد نمود که ارمغان آن، رضایتمندی مردمی  است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *