آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کدام شهرستان های هرمزگان برای دریافت دُز اول واکسن کرونا تا پنجم مهرماه فرصت دارند؟

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: افرادی که دُز اول واکسن خود را در شهرهای پارسیان، بشاگرد،قشم، خمیر، سیریک و جزیره کیش دریافت نکرده‌اند تنها تا پنجم مهرماه فرصت دارند که اقدام کنند

 بازخبر/   دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (سوم مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با جان باختن یک نفر، کمترین آمار فوت در یک روز بعد از چندین ماه در هرمزگان رقم خورد و شمارکل فوتی‌های این بیماری در استان به ۲۳۵۸ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه با بستری شدن ۶۰ نفر دیگر شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۳۲۲ نفر رسید، تصریح کرد: اکنون ۶۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۰ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که دُز اول واکسن خود را در شهرهای پارسیان، بشاگرد، قشم، بندرخمیر، سیریک و جزیره کیش دریافت نکرده‌اند تنها تا روز پنجم مهرماه فرصت دارند که اقدام کنند، اضافه کرد: با توجه به لزوم انجام واکسیناسیون برای  حضور در برخی از امکان اجتماعی تمام افراد بالای ۱۸ سال این شهرها حداکثر تا روز پنجم مهرماه جهت انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

حسین پور در پایان اظهار کرد: در شهرستانهای نامبرده از روز ششم مهرماه واکسیناسیون تنها برای دُز دومی ها و افرادی است که دُز اول خود را دریافت کرده اند، انجام خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *