اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
جشن شکوفه‌ها در هرمزگان؛

یک مسئول: خانواده‌ها در خصوص واکسیناسیون معلمان نگرانی نداشته باشند

ایسنا/هرمزگان مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری جشن شکوفه‌ها در این استان خبرداد.

بازخبر/    ایرج بیت الهی،با اشاره به اینکه جشن شکوفه ها امروز در مدارس هرمزگان برگزار شد،گفت: از روز شنبه ۳ مهر مدارس برای مناطق کم جمعیت روستایی و عشایر به صورت حضوری بازگشایی می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در مدارس با جمعیت متوسط و پر جمعیت نیز به تدریج از اول آبان  به صورت ترکیبی در مدارس حضور می یابند، اظهار کرد: دانش آموزان در مدارس با جمعیت متوسط و پر جمعیت گروه بندی می‌شوند و در گروه‌های ۱۵ تا ۲۰ نفره ۲ تا سه روز به مدرسه می‌روند و مابقی روزها آموزش از طریق شبکه شاد و به صورت  مجازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان نیز عنوان کرد: خانواده‌ها در خصوص واکسیناسیون معلمان نگرانی نداشته باشند. واکسن بیشتر فرهنگیان تزریق شده است.

بیت الهی در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان نیز اضافه کرد: ۲ مرکز تجمیعی در استان برای این کار راه اندازی شده و از اول مهر ماه دانش آموزان پایه ۱۲ یعنی متولدان ۱۳۷۳ به قبل واکسین کرونا دریافت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: کار واکسیناسیون مابقی دانش آموزان را برابر با اعلام وزارت بهداشت تا پایان مهرماه یا حداکثر نیمه اول آبان می‌توانیم انجام دهیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *