اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

محل و ساعت نوبت دوم واکسن خود را می توانید تعیین کنید

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: افرادی که واکسن نوبت اول را قبلا تزریق کرده‌اند و کمتر از یک هفته به زمان تزریق واکسن نوبت دوم آن‌ها باقی مانده است می‌توانند به سامانه سلامت وارد شده و محل، تاریخ و ساعت دریافت دوز دوم را انتخاب کنند.

بازخبر/  دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (اول مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با جانباختن ۵ نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمارکل فوتی‌های این بیماری در استان به دو هزار و ۳۵۰ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه با بستری شدن ۸۶ نفر دیگر شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۳۷۲ نفر رسید، اظهار کرد:  اکنون ۷۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با بیان اینکه همه افراد متولد سال ۱۳۸۳ به قبل، می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی salamat.gov.ir برای دریافت واکسن کرونا، نام نویسی کنند، اضافه کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، داشتن نوبت از سامانه salamat.gov.ir برای مراجعه به پایگاه‌های تزریق واکسن ضروری است و تقاضا می‌شود صرفا در زمان نوبت مراجعه شود.

نوروزیان عنوان کرد: همچنین افرادی که واکسن نوبت اول را قبلا تزریق کرده‌اند و کمتر از یک هفته به زمان تزریق واکسن نوبت دوم آن‌ها باقی مانده است می‌توانند مجدد در این سامانه وارد شده و محل، تاریخ و ساعت دریافت دوز دوم را انتخاب کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *