اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مشکل فوتبالیست هرمزگانی در بستر بیماری برطرف می شود؟

ایسنا/هرمزگان مجتبی غلامزاده بازیکن خوشنام و خوش اخلاق هرمزگانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم آلومینیوم هرمزگان را در کارنامه دارد این روزها پس از عمل جراحی با مشکلات عدیده مواجه است.

بازخبرمجتبی غلامزاده که مدتی در بستر بیماری به سر می برد و پس از طی کردن روزهای سخت و عمل برداشت تومور مغزی، این روزها با مشکلات پیچیده ای مواجه است که زندگی را برای وی و خانواده اش سخت کرده است.

غلامزاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه شرایط سختی ظرف دو سال گذشته سپری کردم و زندگی را برای خود و خانواده ام سخت کرده است، تصریح کرد: با مشکلات فراوان هزینه عمل را مهیا کردیم و توانستم عمل جراحی را موفقیت آمیز سپری کنم.

وی با اشاره به اینکه اما پس از عمل جراحی متأسفانه به دلیل برخی سهل انگاری ها با بسته شدن حسابم مواجه شدم که این امر سبب شده بیش از پنج ماه ریالی از حسابم نتوانم برداشت کنم و به واقع شرایط سخت و دشوار است، خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ بود که با روی کار آمدن آقایان ایرانشاهی و نامورجاه به پیشنهادشان بنده عضوی از کادرفنی تیم نوجوانان آلومینیوم هرمزگان شدم.

غلامزاده با بیان اینکه با توجه به در پیش بودن مسابقات لیگ برتر کشور به پیشنهاد سرمربی تیم به دنبال خرید امتیاز نماینده استان یزد بودیم، عنوان کرد: با توجه به مشکلات حساب بانکی باشگاه آلومینیوم به اصرار دوستان در باشگاه و سرمربی تیم با چک شخصی مبلغ ۳۵ میلیون تومان جهت خرید امتیاز تیم نماینده استان یزد واگذار کردم که تاکنون این چک در باشگاه یزد موجود و همین موضوع و عدم پرداخت ۳۵ میلیون توسط باشگاه در آن تاکنون سبب شد حساب هایم بسته شود.

وی با اشاره به اینکه بنده چوب سادگی و اعتماد خود را خوردم و اکنون دوستانی که اصرار به این کار داشتند نه تلفن جواب می دهند و نه اقدامی برای رهایی از این مشکلات می کنند، اضافه کرد: امیدوارم که این مشکل برطرف و بنده که دیگر توان کار بدنی همچون گذشته را ندارم بتوانم بخشی از مشکلاتم را برطرف کنم.

در همین خصوص رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: طی تماسی که با مدیر مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزگان داشتم، وی پرداخت ۳۵ میلیون تومان به باشگاه یزدی را پذیرفت.

احمد مرادی با اشاره به اینکه قرار شد این مجتمع جهت رفع مشکلات مجتبی غلامزاده که از کارکنان باسابقه آلومینیوم المهدی است، نماینده ای را به یزد اعزام و این موضوع را رفع و رجوع کند، خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر این مشکل برطرف و بتوانیم بار دیگر شاهد بازگشت این بازیکن ارزنده فوتبال هرمزگان پس از بهبودی کامل به مستطیل سبز باشیم.

وی در پایان گفت: شایسته نیست ورزشکاران شایسته هرمزگان را اینچنین رها کنیم و برای حل مشکلاتشان اقدامی انجام ندهیم و بنده و مجمع نمایندگان هرمزگان برای بهبود این مشکلات به طور حتم تلاش خواهیم کرد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *