ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرکل استاندارد استان هرمزگان:

بسیاری از آسانسورهای شهرک پیامبر اعظم بندرعباس با مشکلات فنی مواجه هستند

ایسنا/هرمزگان مدیرکل استاندارد استان هرمزگان گفت:در اجرای مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان امروز با هماهنگی صورت گرفته با انجمن آسانسور استان بازدیدی از حدود ۲۰ دستگاه آسانسورهای شهرک پیامبر اعظم صورت گرفت.

بازخبرمحمد کمالی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: با حضور کارشناسان انجمن آسانسور و اداره کل استاندارد استان در بازدید به عمل آمده از تعدادی از آسانسورهای شهرک پیامبراعظم بندرعباس، بسیاری از آسانسورهای این شهرک با مشکلات فنی مواجه هستند.

وی افزود: جلسه ای در اداره کل استاندارد استان با حضور اعضای انجمن آسانسورهای استان برگزار و مقرر شد با توجه به مشکلات فنی موجود در آسانسورهای این شهرک و با توجه به رسالت ذاتی و سازمانی اداره کل استاندارد مبنی بر اهمیت دادن به جان مردم و استفاده از آسانسورها در امکان مسکونی و در اماکن عمومی و دولتی، قطعا این مصوبه را به نحو احسن اجرا خواهیم کرد.

کمالی ادامه داد: باید از رئیس دادگستری استان هرمزگان، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و دادستان تقدیر کنیم که مجوز ورود به این مقوله حساس را صادر کردند و اداره کل استاندارد نیز به نوبه خود این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

مدیرکل استاندارد استان هرمزگان با بیان این که از مدیران ساختمان های مسکونی دعوت و مشکلات فنی موجود را گوشزد خواهیم کرد، عنوان کرد: در صدد حل و مرتفع کردن این مشکلات با استفاده از شرکت های دارای مجوز قانونی هستیم.

وی در پایان گفت: معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان دارای مصوباتی است که این مصوبات به طور کامل اجرا خواهد شد. تهیه بروشورهایی دال بر آگاهی رسانی بر ساکنین و مدیران ساختمان ها مبنی بر استفاده صحیح از آسانسور ها ازبرنامه های این اداره کل بوده و همچنین اقدام به پلمب آسانسورهایی با مشکلات فنی شدید تازمان صدور گواهی سلامت این آسانسورها، انجام خواهدشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *