اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ورود اولین تاکسی‌های هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی بندرعباس

ایسنا/هرمزگان رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از ورود اولین تاکسی‌های هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی این شهر خبر داد.

بازخبر/  حسین اخلاقی صبح امروز (۳۱ شهریورماه) از ورود اولین تاکسی های هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی خبر داد و گفت: با پیگیری های مکرر استاندار و سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر، در آینده نزدیک ۲۰ دستگاه تاکسی هیبریدی شامل رنو فلوئنس، سوناتا و هایس به ناوگان تاکسیرانی بندرعباس اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در این خصوص اظهار کرد: مقرر شده این تاکسی ها در خط ویژه فرودگاه شروع به فعالیت کنند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان  تصریح کرد: بدون شک ورود این گروه از خودروها به سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی نقش بسزایی در کاهش مصرف سوخت و کاهش آلایندگی ها دارد.

اخلاقی در این خصوص اضافه کرد: این خودروها از یک موتور احتراق داخلی بنزینی در کنار یک موتور الکتریکی برخوردار هستند و خودرو قادر است در هر زمان از عملکرد یکی از موتورها یا ترکیبی از فعالیت هردو موتور بهره مند شود. این خوردرو در شرایط ترافیک شهری و کندی حرکت خودرو تا سرعت ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر در ساعت همواره از موتور برقی کاملا بی‌صدا و بدون آلایندگی استفاده می‌کند که این موضوع مصرف بنزین را تا ۵.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می‌رساند که مزیتی ملموس در کاهش مصرف سوخت است. موتور این خودرو در سرعت بالای ۴۵ کیلومتر در ساعت موتور بنزینی فعال شده و اقدام به شارژ باتری خودرو می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در پایان یادآور شد: امید است با تدابیر و حمایت شورای اسلامی شهر بندرعباس و شهردار بتوانیم برای بهبود وضعیت تاکسی های درون شهری اقدامات مطلوب تری به شهروندان ارائه کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *