چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

شروع به کار نخستین پمپ بنزین ساحلی کشور با ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان

ایسنا/هرمزگان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از شروع به کار نخستین پمپ بنزین ساحلی کشور در پی صدور دستور ویژه قضایی خبر داد.

بازخبرمجتبی قهرمانی صبح امروز (۲۸ شهریورماه) خاطرنشان کرد: جایگاه ساحلی عرضه سوخت اسکله گشه، نخستین پمپ بنزین ساحلی کشور است که به مدت یکسال پس از تکمیل به علت عدم تخصیص سوخت لازم، تعطیل بود و خوشبختانه این مشکل با ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان رفع شد.

وی اظهار کرد: بر اساس آمار، حدود ۳ هزار قایق صیادی در شهرستان بندرلنگه و مناطق همجوار آن فعالیت می کنند که یکی از مهمترین مشکلات آنها تأمین سوخت از جایگاه‌های شهری و حمل تا اسکله‌های صیادی بود و با راه اندازی این پمپ بنزین ساحلی بخش زیادی از این مشکلات برطرف خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: دستور تخصیص سوخت و رفع موانع موجود برای راه اندازی پمپ بنزین ساحلی اسکله گشه بندرلنگه به منظور احقاق حقوق عامه و ارائه خدمات بهتر به صیادان شریف این شهرستان صادر شده است و امیدواریم با این اقدام دستگاه قضایی، گامی در جهت رفع مشکلات این قشر سختکوش و پرتلاش برداشته شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *