اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خبرداد

ورود بیش از ۹۵۰۰ دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان ورودی ۹۶ به مدارس

ایسنا/هرمزگان معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: از دانش آموختگان انتظار می رود با شور و نشاط جوانی در راه ارتقای کیفیت در مدارس همه تلاش خود را به کار گیرند.

بازخبرآیین دانش آموختگی دانشجو معلمان ورودی ۹۶ دانشگاه فرهنگیان هرمزگان به صورت محدود حضوری و مجازی در سالن همایش های پردیس شهید بهشتی هرمزگان برگزار شد.

پرویز انصاری راد در آیین دانش آموختگی دانشجومعلمان ورودی ۹۶ دانشگاه فرهنگیان هرمزگان عنوان کرد: امسال بیش از ۹۵۰۰ دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان ورودی ۹۶ به مدارس وارد خواهند شد.

وی با تبریک اتمام موفقیت آمیز دوره کارشناسی پیوسته از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان به عنوان سفیران تحول و نوآوری در آموزش و پرورش و مجریان توانمند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب یاد کرد و افزود: امید است با ورود این دانشجو معلمان به مدارس با به کار گیری مهارت های معلمی زمینه ساز تحول در مدارس باشند.

همچنین در ادامه رئیس دانشگاه فرهنگیان  استان هرمزگان نیز از دانش آموختگان به عنوان حاملان ارزش های والای دانشگاه یاد کرد و افزود: دانش آموختگان بهترین سرمایه های دانشگاه هستند که از این پس باید ارزش های والای دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تعهد، فداکاری، امانت داری، مسئولیت پذیری، دلسوزی، مبانی تربیتی اسلام و انقلاب اسلامی را به نونهالان و نوجوانان این مرزم و بوم انتقال دهند.

منوچهر ضیایی ادامه داد: در شهریور ١۴٠٠تعداد ٢٢٩نفر از این دانشگاه در مقطع کارشناسی پوسته فارغ التحصیل شدند .

وی بیان کرد: در مهر ١۴٠٠ با  ورود ۶٣٢نفر دانشجوی جدید، تعداد دانشجویان این دانشگاه به ٢٢۴٩نفر و در هشت رشته تحصیلی آموزش ریاضی، آموزش علوم، آموزش زیست شناسی، مشاوره، آموزش جغرافیا، آموزش علوم اجتماعی، علوم تربیتی و آموزش زبان عربی خواهد رسید.

ضیایی در پایان گفت: امیدواریم با پایان روزهای کرونائی، گردهمایی باشکوه دانش آموختگان ۹۵ و ۹۶ به صورت حضوری برگزار شود.

به گزارش ایسنا، اهدای لوح یادبود به نمایندگان دانش آموختگان و قرائت سوگندنامه معلمی از جمله برنامه های آیین دانش آموختگی دوره ششم دانشگاه بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *