چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

برای اولین بار در هرمزگان حقوق تمامی جانبازان زیر ۲۵ درصد برقرار شد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان گفت: با افزایش ۴۰ درصدی قبولی آزمون استخدامی فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران، به رشد خوبی در حوزه اشتغال دست پیدا کردیم.

بازخبر/عطا ناوکی در گفت و گو با ایسنا،با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مهم بنیاد شهید اشتغال فرزندان شهید، ایثارگر و جانباز بوده است، افزود: تنها هرمزگان از کل استان های کشور بود که کلاس های تقویتی و بنیه علمی در خصوص آزمون استخدامی؛ مانند تست زنی، نحوی عدم استرس در آزمون و آشنایی با نحوی مصاحبه، برگزار کرد.

وی یکی از دلایل مهم افزایش رشد قبولی فرزندان تحت‌ پوشش در آزمون استخدامی را حضور در کلاس های تقویتی دانست و عنوان کرد: با یک مؤسسه در ارتباط با کلاس های تقویتی و بنیه علمی در خصوص آزمون استخدامی،تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردیم که به موجب این قرارداد حدود ۳۰۰ نفر در این کلاس ها حضور یافتند و این دوره های آموزشی به ۴ ماه انجامید.

ناوکی با اشاره به تشکیل کارگروه اشتغال در بنیاد شهید هرمزگان، عنوان کرد: با تشکیل هدفمند گارگروه اشتغال در بنیاد شهید، اطلاعات و آمار بیکاران و شاغلین این حوزه بروزرسانی شد و در کنار این موضوع شناسایی استعدادهای بیکاران نیز ارزیابی و جمع آوری شد که چه تعداد می توانند در حوزه استخدام و آزمون استخدامی شرکت کنند و چه تعداد می توانند از طریق تسهیلات و وام های یارانه مشغول به کار شوند.

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان اظهار کرد: با ۶ نفر از مشاورین برتر استانی در خصوص مشاوره به فرزندان تحت پوشش بنیاد شهید قرار بستیم و تقریبا تمامی فرزندان تحت پوشش حتی در شهرستان ها هم از مشاوره در خصوص اشتغال بهره مند شدند.

ناوکی  با بیان اینکه  حقوق تمامی جانبازان زیر ۲۵ سال برای اولین بار در هرمزگان برقرار شد، اضافه کرد: در سهمیه ۲۵ درصدی آزمون فراگیر دستگاه‌ها ی اجرایی، ۱۷۶ نفر در استان پذیرفته شدند و همچنین در آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصدی هم که در رقابتی که بین خودشان برگزار شد از ۸۶ نفر شرکت کننده ۷۶ نفر قبول شدند.

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان اضافه کرد: پرداخت دیون بنیاد به دانشگاه آزاد به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان و استقلال اداره قشم و کیش و جابجایی ساختمان اداره بندرعباس از فعالیت‌های بود که در یکسال گذشته انجام شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *