آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
دکتر مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان:

رای قاطع امروز مجلس به کلیات 《طرح تسهیل صدور برخی از مجوزهای کسب و کار》نوید بخش روزهای روشن شکوفایی اقتصاد و سرمایه گذاری در کشور است.

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان هرمزگان با بیان اینکه تصویب کلیات طرح صدور برخی از مجوزهای کسب و کار باعث کاهش بسیاری از فسادها، رانت‌ها، انحصارطلبی و امضاهای طلایی می شود گفت با توجه به شعار سال و مانع زدایی از تولید که یکی از مهمترین اهداف رهنمود های مقام معظم رهبری ست طرح تسهیل صدور برخی از مجوزهای کسب و کار،چراغ سبز به فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف است و موجب پویایی اقتصاد کشور خواهد شد.

بازخبر/نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان با بیان اینکه قطعا‌ً افزایش سرمایه گذاری، رونق تولید را به دنبال خواهد داشت افزود متأسفانه مدت زمان طولانی و فرآیندهای کسب مجوز موجب سرگردانی و گاه انصراف سرمایه گذاران اقتصادی می شد که با تصویب این طرح قطعا شاهد تسریع و تسهیل در این امور خواهیم بود.
دکتر مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان سرمایه گذاری،اشتغال زایی و تولید را زنجیری به هم پیوسته دانست و تصویب کلیات طرح صدور برخی از مجوزهای کسب و کار را فرصتی برای رونق اقتصادی کشور برشمرد ،وی در پایان گفت رای قاطع مجلس به کلیات طرح تسهیل صدور برخی از مجوزهای کسب و کار نوید بخش روزهای روشن شکوفایی اقتصاد و سرمایه گذاری در استان است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *