اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

پایان واکسیناسیون اساتید دانشکده فنی و حرفه ای دختران بندرعباس/دانشجویان در حال دریافت

رئیس دانشکده فنی دختران بندرعباس گفت: طبق اعلام وزارت علوم و تحقیقات سابق تنها واکسیناسیون هیات علمی دانشگاه ها انجام شده بود.

بازخبرآزاده آریانا در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون بیشتر اساتید غیرهیات علمی نیز موفق به دریافت واکسن شده اند.

وی افزود: همچنین دانشجویان با ثبت نام در سامانه به نوبت در حال دریافت واکسن هستند و اگر در مواردی هرچند کم مشکلاتی برای دانشجویان جهت ثبت نام در سامانه به وجود آمد، از طریق دانشگاه رفع شده است.

آریانا با بیان این که متاسفانه کارکنان دانشگاه تنها به ترتیب رده سنی قادر به دریافت واکسن هستند، ادامه داد: طبق صحبتی که با مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان انجام شد، مقرر شد پیگیری واکسیناسیون کارکنان این دانشکده توسط وی صورت گیرد.

وی با بیان این که ترم پیش رو به صورت مجازی خواهد بود، عنوان کرد: مدت تحصیل در دانشکده فنی و حرفه ای دو ساله است، که با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام کلاس های درسی به صورت مجازی برگزار می شود اگر دانشجویان در کلاس های عملی حضور نیابند از نظر علمی و عملی آن چه را که باید کسب نخواهند کرد.

آریانا افزود: در ترم گذشته، تعداد کمی از کلاس های عملی( کارگاه ها)  را با رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت کلاس های ۶ نفره به صورت اختیاری و نه اجباری برای دانشجویانی که در بندرعباس بودند بنا به درخواست اساتید و دانشجویان تشکیل دادیم.

وی در پایان گفت: امتحانات پایانی ترم پیش رو نیز قطعا مجازی است ، اما اگر نیازی به برگزاری کلاس ها به صورت عملی باشد دانشکده این آمادگی را دارد که همچون ترم گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی کلاس های مورد نیاز را برگزار کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *