ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

نوع واکسن کرونای خانم های باردار و شیرده چیست؟

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تنها خانم های باردار و شیرده لازم است نوع مشخصی از واکسن را تزریق کنند و سایر افراد محدودیت در نوع واکسن دریافتی ندارند.

بازخبردکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۲۳ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه واکسن انتخابی برای زنان شیرده و باردار واکسن سینوفارم است، افزود: در حال حاضر در  استان هرمزگان همانند سایر مناطق کشور سه نوع واکسن برکت، سینوفارم و آسترازنکا در حال تزریق هست.

وی با بیان اینکه هیچ واکسنی ایمنی صد در صد ندارد، خاطرنشان کرد توصیه ما به هرمزگانی های این است که هر نوع واکسنی در مراکز موجود بود را دریافت کنند و خیلی به نوع واکسن حساسیتی نداشته باشند چرا که هدف نهایی  واکسیناسیون هر چه سریعتر درصد بالایی از جامعه است که از گردش بیشتر ویروس و شروع پیکهای جدید جلوگیری خواهد کرد.

نوروزیان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته با جانباختن ۸ نفر دیگر ازبیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به دو هزار و ۲۹۴ نفر رسید، اظهار کرد:  با بستری شدن ۱۳۰ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۵۱۷ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: اکنون ۱۱۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *