آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس دانشگاه هرمزگان خبرداد

احتمال واکسیناسیون کامل دانشجویان دانشگاه هرمزگان تا سه ماه آینده

ایسنا/هرمزگان رئیس دانشگاه هرمزگان گفت: واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه هرمزگان طبق اعلام به صورت متمرکز در حال انجام است.

بازخبر/علی اکبرشیخی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: تعدادی از اساتید دریافت کننده واکسن سینوفارم دوز دوم واکسن خود را نیز دریافت کرده اند، اساتید دریافت کننده واکسن آسترازنکا عموما دوز اول را دریافت و با توجه به فاصله بیشتر بین دوز اول و دوم منتظر رسیدن زمان مورد نظر جهت تزریق واکسن هستند.

وی با بیان این که به طور کلی می توان گفت واکسیناسیون روند خوبی دارد، افزود: در خصوص واکسینه شدن نیروهای شرکتی و عمرانی که در حال انجام کار در دانشگاه هرمزگان هستند، باید هماهنگی هایی صورت گیرد.

شیخی با اشاره به اینکه این موضوع خوشبختانه شروع شده است، ادامه داد: دانشجویان با ثبت نام در سامانه ثبت نام خود را انجام می دهند و در نوبت خود جهت دریافت واکسن به محل مورد نظر مراجعه می کنند.

رئیس دانشگاه هرمزگان بیان کرد: به عقیده بنده اگر روند واکسیناسیون تغییر نکند می توان گفت تا سه ماه آینده تمامی دانشجویان موفق به دریافت واکسن خواهند شد، هرچند تاریخ و زمان دقیق باید توسط  ستاد ملی کرونا اعلام شود.

وی در خصوص برگزاری کلاس های ترم پیش رو به صورت مجازی یا حضوری عنوان کرد: در حال حاضر تصمیم بر این است که در مقطع کارشناسی و همچنین در مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکتری غیر از کلاس های کارگاهی و آزمایشگاهی که به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی باید برگزار شوند، سایر کلاس ها به صورت مجازی خواهند بود.

شیخی همچنین در خصوص خوابگاه های این دانشگاه افزود: برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکتری که برای شرکت در کلاس های کارگاهی و آزمایشگاهی دارند، خوابگاه های ما آماده پذیرش دانشجویان به شکل هر دانشجو در یک اتاق هستند.

وی در پایان گفت: درخصوص امتحانات پایان ترم این دانشگاه تصمیم قطعی گرفته نشده است، اما به نظر می رسد برگزاری امتحانات به شکل ترکیبی حضوری و مجازی نیز امکان پذیر است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *