اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان خبرداد

اتمام واکسیناسیون اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد هرمزگان تا پایان آبان

ایسنا/هرمزگان رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان گفت: ۹۹ درصد از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد هرمزگان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

بازخبر/احسان کامرانی در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد: واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد استان آغاز شده و انتظار می رود واکسیناسیون اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های آزاد استان هرمزگان تا پایان آبان سال جاری به اتمام برسد.

وی در خصوص بازگشایی دانشگاه های آزاد و تشکیل کلاس ها به صورت حضوری، افزود: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده ترم تحصیلی پیش رو همچنان به صورت مجازی خواهد بود مگر در خصوص واحدهای کارگاهی و ازمایشگاهی که در صورت صلاحدید با رعایت کامل پرتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

کامرانی همچنین در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایانی ترم پیش رو، به صورت مجازی یا حضوری بیان کرد: در حال حاضر در خصوص امتحانات پایان ترم تصمیمی اتخاذ نشده است، به محض تصمیم گیری همچون ترم های گذشته به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان در خصوص روند ثبت نام دانشجویان ورودی جدید، ادامه داد: ثبت نام با کنکور به اتمام رسیده و ثبت نام بدون کنکور در محل، در جریان بوده و در حال انجام است.

وی در پایان گفت: در این بازه زمانی نمی توان به طور دقیق افزایش درصد ثبت نامی ها را در مقایسه با سال‌های گذشته اعلام کرد اما حداقل ۲۰ درصد افزایش ثبت نامی ورودی‌های جدید محرز است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *