ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

سومین مرحله کارآزمایی بالینی واکسن «فخرا» با حضور وزرای دفاع و بهداشت

سومین مرحله کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی فخرا با حضور وزرای دفاع و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شد.

بازخبر/به گزارش ایسنا به نقل از وزارت دفاع، فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی فخرا با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در سالن ولایت ورزشگاه ساصد (سازمان صنایع دفاع) با تزریق به سردار دکتر اله ورن رییس اداره کل بهداشت، امداد و درمان وزارت دفاع انجام شد.

در فاز سوم کارآزمایی بالینی، واکسن فخرا به ۴۰ هزار نفر از داوطلبان تزریق خواهد شد.

به گفته سردار دکتر اله ورن رییس اداره کل بهداشت، امداد و درمان وزارت دفاع، فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن فخرا پس از سه ماه به پایان خواهد رسید و به زودی با انجام بخشی از کارآزمایی فاز سه مجوز اضطراری واکسن فخرا را از سازمان غذا و دارو دریافت و واکسن های تولیدی را تحویل وزارت بهداشت خواهیم داد که وارد سبد واکسیناسیون کشور شوند.

در فاز اول کارآزمایی بالینی این واکسن که در ۲۶ اسفند ۹۹  آغاز شد، ۱۳۵ نفر واکسینه شدند؛ در فاز دوم هم که در ۸ خرداد ۱۴۰۰ انجام شد، واکسن به ۵۰۰ نفر از هموطنان تزریق شد.

در این مراسم جمعی از مدیران ارشد وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم حضور داشتند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *