ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ممنوعیت واردات، ترخیص و ثبت شناورهای صیادی فایبرگلاس

ایسنا/هرمزگان رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت هرمزگان گفت : صنایع دریایی یک صنعت استراتژیک استان محسوب می شود.

بازخبر/ خلیل قاسمی صبح امروز (۲۲ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  استان هرمزگان در زمینه های ساخت و تعمیر شناورها و دیگر صنایع مرتبط حرف نخست را می زند.

وی در خصوص واردات شناورهای فایبر گلاس از کشورهای دیگر بیان کرد: با توجه به ظرفیتهای تولیدی در استان واردات شناورهای فایبر گلاس تا ظرفیت ۱۰۰ هزار تن(DWT) و تجهیزات فراساحلی که توانایی ساخت آن در استان و کشور وجود دارد، ممنوع است.

قاسمی ممنوعیت این واردات این نوع شناور را رونق بخشی به این صنعت در استان دانست و بیان داشت: این ممنوعیت موجب گسترش کار در این زمینه خواهد شد.

وی ادامه داد: درحال حاضر ۴۷ واحد شناورسازی در زمینه ساخت وتعمیر انواع کشتی های فلزی و فایبرگلاس در استان فعالیت دارند که  این واحدهای شناورسازی برای بیش از پنج هزار نفر در هرمزگان شغل ایجاد کرده است.

قاسمی در پایان اظهار کرد: استفاده حداکثری از توانمندی ها و ظرفیت های کارخانجات کشتی سازی در استان  الزامی بوده و واردات کلیه شناورها و سکوهای دریایی طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، ممنوع است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *