اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

چه سرنوشتی برای زمین ورزشی اتحاد بندرعباس رقم می خورد؟

ایسنا/هرمزگان آخرین وضعیت واگذاری یا تخریب زمین ورزشی اتحاد بندرعباس بررسی شد.

بازخبر/ اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر بندرعباس با شهریار مشیری، احیا کننده معماری بومی هرمزگان و رئیس سابق نظام مهندسی دیدار و گفت و گو کردند و  مشکلات بازنگری طرح تفضیلی شهر و ضوابط معماری شهر بندرعباس مورد بحث و گفت و گو طرفین قرار گرفت.

همچنین مشیری توضیحاتی در خصوص تاریخچه موقوفه ورزشی اتحاد، خانواده مشیری در محله شاه حسینی بندرعباس ارائه کرد و گفت: این زمین توسط مرحوم پدرم با نیت احداث سالن ورزشی برای جوانان محله شاه حسینی وقف تربیت بدنی شده بود.

وی بیان کرد: متاسفانه با گذشت بیش از ۳۰ سال از این وقف اقدامی برای ساخت سالن ورزشی انجام نشد.

مشیری همچنین قول مساعد داد تا با پیگیری حقوقی از تصرف و تخریب زمین ورزشی این محله جلوگیری کند.

به گزارش ایسنا، در میان بهت و حیرت ساکنان و بویژه جوانان خیابان شریعتی شمالی (شاه‌حسینی) در بندرعباس، قسمتی از زمین «اتحاد» تخریب شد؛ زمینی که به عنوان مهد بسکتبال هرمزگان شناخته می‌شود و تخریب آن از ۱۴ شهریور در حضور بهت‌زده علاقه‌مندان به ورزش و بویژه رشته بسکتبال، آغاز شد و قرار است به جای آن یک مجتمع تجاری ساخته شود. در این زمین ورزشی چندین چهره به تیم ملی بسکتبال معرفی شده‌اند.حال باید دید پس از این دیدار شاهد جلوگیری از این تخریب خواهیم بود یا خیر؟!

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *