ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

سنجش ۳۶ هزار دانش آموز هرمزگانی بدو ورود به دبستان

ایسنا/هرمزگان رئیس آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان گفت: از آغاز اجرای طرح سنجش سلامت تاکنون در استان ۳۶ هزار دانش آموز بدو ورود به دبستان سنجش شده اند.

بازخبر/ شهباز بارانی صبح امروز (۲۲ شهریورماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال حدود ۴۱ هزار نوآموز برای ورود به دبستان در استان در طرح سنجش شرکت کنند، اظهار کرد:  برای تسهیل در سنجش و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، سامانه نوبت گیری راه‌اندازی و نوآموزان از طریق مدرسه نوبت گیری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ماسک و دستکش در پایگاه‌ها در نظر گرفته شده است و پس از سنجش هر کودک، کلاس ضدعفونی می‌شود، اظهار کرد: والدین باید در ساعت مشخص شده با یک نفر همراه نوآموز به پایگاه‌های سنجش مراجعه کرده و حتماً از ماسک و دستکش استفاده کند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان با بیان اینکه امسال ۳۳ پایگاه ثابت، سیار و تخصصی برای سنجش کودکان در استان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: برای سنجش نوآموزان همراه داشتن کارت واکسن، اصل شناسنامه پدر و مادر و معرفی نامه مدرسه ضروری است.

بارانی با اشاره به اینکه هزینه سنجش نوآموزان امسال ۵۰ هزار تومان است که فقط با کارت بانکی قابل پرداخت است، تصریح کرد: نوآموزان بدو ورود به دبستان حتماً باید در طرح سنجش سلامت شرکت کنند و اگر نوآموزی در طرح سنجش سلامت مورد ارزیابی قرار نگرفته باشد، ثبت‌نام او در مدارس با مشکل روبرو می‌شود.

وی با بیان اینکه در طرح سنجش سلامت، نوآموزان از نظر بینایی، دید رنگ، شنوایی، گفتاری و آمادگی تحصیلی ارزیابی می‌شوند، عنوان کرد: در ۱۳ منطقه آموزشی استان هم که نود درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان سنجش شدند، کودکان پیش دبستانی سنجش می‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: سنجش کودکان بدو ورود به دبستان تا آخر شهریور ادامه دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *