اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

واکسیناسیون ۷۱ درصدی زنان باردار هرمزگان علیه کرونا

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: ندرخمیر و رودان با صد درصد بیشترین واکسیناسیون و کیش و پارسیان به ترتیب با ۲۱ و ۳۰ درصد کمترین مناطق هستند که زنان باردار واکسن دریافت کرده اند.

بازخبر/ فاطمه نوروزیان صبح امروز (۲۲ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با جانباختن ۸ نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به دو هزار و ۲۸۶ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه با بستری شدن ۱۲۴ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۵۲۴ نفر رسید، تصریح کرد: اکنون ۱۰۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۶ نفر از آن‌ها وخیم است.

نوروزیان با اشاره به واکسیناسیون ۷۱ درصدی زنان باردار در هرمزگان، عنوان کرد: بندرخمیر و رودان با صد درصد بیشترین واکسیناسیون و کیش و پارسیان به ترتیب با ۲۱ و ۳۰ درصد کمترین مناطق هستند که زنان باردار واکسن دریافت کرده اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *