ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان هرمزگان:

تمامی افراد بالای ۱۸ سال در روستاهای هرمزگان واکسینه می‌شوند

ایسنا/هرمزگان سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان هرمزگان گفت: همه افراد بالای ۱۸ سال در روستاهای استان در مدت یک هفته واکسینه می‌شوند.

بازخبر/ علی رئوفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه واکسیناسیون روستانشینان بالای ۱۸ سال در روستاها تا پایان هفته آغاز می شود، اظهار کرد: برای اجرای این تصمیم نیز کمیته‌ای متشکل از معاونت‌های سیاسی، عمرانی و توسعه استانداری به همراه هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در بشاگرد و بوموسی تقریباً همه افراد بالای ۱۸ سال علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند، اضافه کرد: با همکاری مردم، مسئولان و تلاش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روند کرونا در استان نزولی شده است، اکنون شمار بیماران مبتلا به کرونا نسبت به روزهای اوج این بیماری ۳۰ درصد، بستری‌ها ۲۵ و شمار فوتی‌ها نیز ۱۹ درصد کاهش یافته است.

رئوفی اضافه کرد: درصد مرگ و میر بر اثر این بیماری در استان را به نسبت میانگین کشوری پایین دانست و افزود: در هرمزگان در سال گذشته درصد مرگ بر اثر کرونا دو و ۱۶ صدم درصد و در کشور سه و ۴۴ صدم درصد بوده است.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان هرمزگان بیان کرد: امسال نیز این میزان در هرمزگان ۹۶ صدم درصد و در کشور یک و ۴۸ صدم درصد است که نشان دهنده وضعیت مطلوب‌تر هرمزگان به نسبت دیگر مناطق کشور است.

رئوفی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون و در کنار آن رعایت شیوه نامه‌ها و قرنطینه صحیح و هوشمندانه را از راهکارهای کنترل همه گیری کرونا دانست و عنوان کرد: مراکز واکسیناسیون از ۸ صبح تا هشت شب بمدت ۱۲ ساعت در استان فعال خواهند بود و با گشایش در واردات واکسن کرونا و تولیدات داخلی، سرعت و شمار مرکز واکسیناسیون را افزایش می‌دهیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *